חדשות

החכירה של הנכסים בשוק העירוני הוארכה שוב בשנה

חדשות19 בפברואר 2019    דקה אחת
0

הנהלת העיר קיבלה, באחרונה, את בקשתו בעניין של יועצה המשפטי של חברת "יעדים" העירונית, עו"ד אודי ערב

החכירה של הנכסים בשוק העירוני הוארכה שוב בשנה
השוק העירוני | צילום ארכיון: "שבע"

חברי הנהלת העיר באר שבע אישרו, לא מכבר, את בקשת היועץ המשפטי של חברת "יעדים" (האחראית על השוק העירוני), עו"ד אודי ערב, להאריך בשנה נוספת את תקופת החכירה של הנכסים בשוק.

עו"ד ערב הסביר לחברים, שכ-400 חנויות בשוק העירוני הוחכרו מ-1969 לתושבים למשך 49 שנה. במרץ 2018, הסתיימה תקופת החכירה של חלק ממחזיקי החנויות. העירייה מטפלת בשנים האחרונות בהארכת התקופה של חכירת הנכסים השונים, והצליחה לפתור את רוב הבעיות, מלבד בכ-60 חנויות, שלגביהן מצויה הרשות בהליך משפטי (הדיון הבא בו נקבע ליוני השנה).

ערב: "כדי שלא יהיה מצב, שבעלי החנויות למעשה פוקעת להם זכות החכירה, מה שעשינו (ב)שנה שעברה, הארכנו בשנה אחת כהארכת ביניים את החכירה", כדי "שהיא תישאר בתוקף. ועברה שנה, זה למעשה מה שאנחנו מבקשים לעשות גם עכשיו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה