חדשות

המשטרה "התלבשה" על תל שבע

חדשות13 בפברואר 2019    דקה אחת
0

בפעילות משטרת מרחב הנגב הוסרו מתרסים ומכשולים, ניתנו דוחות גם על מהירות מופרזת, אותרו שב"חים ונמצאו עסקים שלא עמדו בתנאי הניהול

המשטרה "התלבשה" על תל שבע
פעילות ממוקדת. תל שבע, השבוע | צילום: דוברות המשטרה

פעילות ממוקדת של מרחב הנגב במשטרה בתל שבע: ל"שבע" נמסר, שכחלק מעיבוי הפעילות המשטרתית בתחום המחוז הדרומי ומרחב הנגב, מבוצעת במקביל פעילות המשלבת כוחות רבים של משטרת ישראל, במגזר הבדואי בנגב, במגוון פעולות אכיפה למען האזרח הנורמטיבי שומר החוק.

בפעילות משטרתית שבוצעה אמש, תוך תיאום עם הרשות המקומית, הוסרו ברחובות תל שבע 11 מתרסים ומכשולי דרך שהפריעו לתנועה התקינה של משתמשי הדרך. כמו כן, במסגרת אכיפת חוקי התעבורה למען ביטחון משתמשי הדרך והאזרח הנורמטיבי נמסרו 153 דוחות (מהם 22 בגין מהירות מופרזת ו-27 בשל אי תקינות כלי רכב). בפעילות אכיפת חוקי השב"ח, אותרו 20 שוהים בלתי חוקיים תושבי הרשות הפלסטינית, 3 מסיעים ו-3 מלינים, והחלו נגדם הליכים פליליים. בנוסף, בשיתוף משרדי העבודה ואיכות הסביבה, נמצאו 4 עסקים שלא עמדו בתנאי ניהול העסק, ונקנסו בידי 2 המשרדים מתוקף סמכותם.

במשטרה מציינים, ש"פעילות זו הינה המשך לפעילויות קודמות. משטרת המחוז הדרומי הציבה לעצמה למטרה מיידית את חיזוק תחושת הביטחון בקרב הציבור, המתגורר ביישובי המגזר הבדואי. חיזוק תחושה זו הינו כורח המציאות, וכאמור פעילות זאת אתמול, מצטרפת לפעילויות נוספות ביישובי המגזר בדרום, המבוצעת בידי מרחב הנגב, והן יימשכו ככל שיידרש".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה