חדשות

מזעזע: כתב אישום נגד מכה בתו

חדשות7 בינואר 2019    דקה אחת
0

תושב כסייפה מואשם, שפגע בבתו הקטינה ב-5 השנים האחרונות, ובאחרונה הפיל אותה, הטיח את ראשה ברצפה, חנק ושרט אותה

מזעזע: כתב אישום נגד מכה בתו
צילום אילוסטרציה: אלי דסה, מעריב

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה, היום, לבית המשפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד תושב כסייפה, בן 42, שתקף לאורך תקופה את בתו בת ה-17, מאז היותה בת כ-12, וגרם לה לחבלות.

לפי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אירה ויימן-קריקון, לאורך זמן, כדבר שבשגרה, הפעיל הנאשם אלימות קשה כלפי בתו, לעיני כל בני המשפחה, וגרם לה לחבלות ולכאב. ב-18.12 האחרון, הנאשם דחף אותה בחוזקה בסלון הבית, לאחר שכעס על הבת משום ששוחחה בטלפון עם גבר, והיא נפלה על הרצפה ונחבטה בראשה. בעוד שבתו, כך לפי כתב האישום, שוכבת על הרצפה, תפס האב תפס את ראשה בשתי ידיו, והטיחו מספר פעמים ברצפה. בשלב מסוים, אחז הנאשם את בתו בצווארה, חנק ושרט אותה.

בהמשך, אמר לבת, שהיא אינה בתו יותר, והורה לה לצאת מהבית. היא ניגשה לבית של קרובי משפחתה, שם התעלפה, פונתה בידיהם לטיפול רפואי בבית החולים "סורוקה" ואושפזה ל-3 ימים. עוד עולה מכתב האישום, שהאב נותר לצידה של בתו בבית החולים כל העת, וזאת כדי לדאוג שדבר האלימות לא ייחשף. כמו כן, איים הנאשם על הבת שאם תספר על מה שקרה, הוא ייצא מהכלא, וירצח אותה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפת קטין בידי אחראי והדחה בחקירה. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את האב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. כמו כן, הוטל צו איסור פרסום של כל פרט, היכול לחשוף את המתלוננת עצמה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה