חדשות

מתיחת פנים למרכז אורן

חדשות27 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

המרכז המסחרי הוותיק שבשכונה ד' בבאר שבע יעבור שדרוג, לצורך פיתוח "פעילות עירונית", כהגדרת העירייה

מתיחת פנים למרכז אורן
מרכז אורן (להמחשה) | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

ועדת המשנה לתכנון ובנייה בבאר שבע, בראשות מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק ההנדסה, טל אל על, אישרה בישיבתה האחרונה, קידום תוכנית לשדרוג רחב היקף של מרכז אורן בשכונה ד' הוותיקה. ל"שבע" נמסר, שבמסגרת פעילות הרשות לשדרוג המרחב הציבורי, חזות פני העיר ובפרט חידוש פני השכונות הוותיקות בבירת הנגב, בכוונת העירייה לפתח במרכז הממוקם על שדרות רגר בכניסה הצפונית לעיר, פעילות עירונית המאופיינת בעירוב שימושים, כולל פנאי, מסחר, תרבות, תעסוקה ומגורים. בתוכנית יופיעו, בין היתר, הנחיות עיצוביות לשיקום ושדרוג המרכז המסחרי ליצירת רצף פעילויות עם הרחוב והשכונה.

ראש הרשות רוביק דנילוביץ': "המרכז המסחרי של שכונה הוא הלב הפועם שלה. שדרוג וטיפוח המרכז יהווה עוגן כלכלי, תרבותי וקהילתי חשוב. מרחב ציבורי מזמין, נעים ואטרקטיבי עבור בעלי העסקים, תושבי השכונה וציבור המבקרים במרכז".

אל על: "מדובר בבשורה חשובה; בכוונתנו לגבש תוכנית עדכנית למרכז אורן הוותיק, תוכנית שתשים דגש על עירוב שימושים של מגורים, מסחר ותעסוקה מתוך כוונה למקסם את תרומתו של מרכז אורן לפיתוח האזור, חיזוק השכונות הוותיקות והתנועה הראשית מכיוון צפון העיר באר שבע".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה