חדשות

אלופי הפיזיקה מאמי"ת באר שבע

חדשות23 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

תלמידות ותלמידים מבתי החינוך של הרשת בבירת הנגב עלו לגמר אולימפיאדת הפיזיקה של אמי"ת

אלופי הפיזיקה מאמי"ת באר שבע
1 מה-7. סברדלוב עם תעודת הזכייה | צילום: "טייפון הפקות"

7 תלמידים ותלמידות מבתי החינוך של רשת אמי"ת בבאר שבע עלו לגמר אולימפיאדת הפיזיקה של הרשת, בה מתמודדים תלמידים מצטיינים ממגמות הפיזיקה בבתי החינוך של אמי"ת, כהכנה לאולימפיאדת הפיזיקה הבינלאומית לתלמידים.

ל"שבע" נמסר, שהתלמידים המצטיינים שעלו לגמר הם אביטל בליאבין, נטלי סיננייב, דנה אוזלנר ודניאל סברדלוב ממקיף אמי"ת (ע"ש וסרמן), ליאל כהן וטוהר חדד מאולפנת אמי"ת אוריה (ע"ש דייקמן) וקרעי אביעד מישיבת אמי"ת (ע"ש וסרמן).

את התחרות יזמה ד"ר רחלה תורג'מן, ראש תחום הפיזיקה ברשת, במטרה לתרגל ולקדם את תלמידי אמי"ת לאולימפיאדת הפיזיקה הארצית ולאולימפיאדת הפיזיקה הבינלאומית. השלב הראשון של האולימפיאדה התקיים במתחם ה"גוגיה" של הרשת בכפר בתיה שברעננה, ומתוך 200 המתמודדים עלו 31 לשלב הגמר, ביניהם כאמור 7 מצטייני אמי"ת מבאר שבע.

מנהל מקיף אמי"ת אלישע פלג, בירך את התלמידים הזוכים: "שאיפתנו היא לקדם כל תלמיד ותלמידה למיצוי יכולותיהם בכל תחומי המדע והדעת. אנו בטוחים, שנכונה לתלמידינו הצלחה בהמשך התחרות ובהמשך דרכם האקדמאית".

וד"ר תורג'מן סיכמה: "האולימפיאדה נועדה לקדם את תלמידי הפיזיקה המצטיינים ברשת לפסגת המצוינות הפיזיקלית הארצית והעולמית, וזאת דרך שילוב לימודי המגמה בתהליך תחרותי חווייתי המעודד השראה, העמקה חשיבה והנאה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה