חדשות

פרסום ראשון: בוטלו הבחירות לוועד עובדי עיריית באר שבע

חדשות20 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

לאחר שלא הוגשו מועמדויות של עובדים לבחירות, שהיו אמורות להתקיים ב-4.9. יו"ר הוועד יעקב אדרי (פליקה) ל"שבע": "יש אבא ואימא בוועד העובדים"

פרסום ראשון: בוטלו הבחירות לוועד עובדי עיריית באר שבע
את המראה הזה לא נחווה השנה. בחירות 2015 לוועד עובדי העירייה | צילום: ארכיון "שבע"

הישג חסר תקדים לוועד עובדי עיריית באר שבע, בראשות יעקב אדרי (פליקה), שכל חבריו ימשיכו בכהונתם, ללא צורך בקיום בחירות (שהיו אמורות להיערך ב-4.9), זאת עקב אי הגשת מועמדות לבחירות בידי עובדי עירייה אחרים.

כזכור, בבחירות הקודמות (בספטמבר 2015) רשמה קבוצת "גל" ("גב לעובד"), בראשות פליקה, ניצחון מוחץ, כאשר כל 26 מועמדיה זכו בכיסא במועצת העובדים, ויו"ר האופוזיציה לשעבר בוועד, יעקב אילוז, לא הצליח אפילו להיבחר כחבר מועצה. תוצאה זהה הושגה רק 15 שנה לפני כן, תחת היו"ר כדורי אורה, כשנתיים לאחר בחירת יעקב טרנר לראשות העירייה.

השבוע התברר, כאמור, שאף עובד רשות לא הגיש את מועמדותו בבחירות לוועד העובדים, כך שקיומן התייתר. יו"ר ועד העובדים, המאוד מרוצה כמובן, ממשיך לשמור על שלוות נפש יחסית, ואומר ל"שבע": "כנראה שהעובדים רואים שהוועד הזה עושה למענם הכל: פעילויות וקידום של העובדים בתפקידים. פשוט, יש אבא ואימא בוועד העובדים, שתמיד מוכן לתת, ולשמור על העובדים כמובן במקום עבודתם. אנחנו רואים את התוצאות של שיתוף הפעולה בין הנהלת עיריית באר שבע לוועד העובדים, עם המון פעילויות משותפות, כמו ימי גיבוש ומתנה לחג (שנקווה שבחג הבא יעלו לנו אותה קצת…). אנו פה כוועד עובדים והנהלת עיריית באר שבע כדי לשמור על העובדים, ולתת להם ליהנות מעבודתם, ולשרת את תושבי העיר".

ומהן תחושותיך, כמי שמוביל את הוועד זה כ-6 שנים, וכעת אפילו לא ייאלץ להתמודד בבחירות?

"אני מרגיש שאנחנו עושים את העבודה שלנו, אז כנראה בגלל זה לא רוצים להתמודד נגדנו, כי אין טעם בכלל לעשות את זה. אנו עושים את עבודתנו כמו שצריך למען העובדים, וכמובן שנמשיך לעשות זאת".

שיתוף פעולה בין הוועד להנהלה. פליקה וראש העירייה רוביק דנילוביץ' | צילום: פרטי

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה