חדשות

נערים בדואים הוסמכו לשמור על הסביבה

חדשות4 ביולי 2018    דקה אחת
0

במסגרת אירוע נטיעות בדימונה של קק"ל, בשיתוף נציגי יישובים ממועצת נווה מדבר

נערים בדואים הוסמכו לשמור על הסביבה
"כולנו תושבי הנגב". הפעילות ביער דימונה | צילום: קק"ל

מאות בני נוער מהיישובים אבו קרינאת, אבו תלול, ביר הדאג' וקסר-א-סר, השייכים למועצה האזורית נווה מדבר, הגיעו באחרונה, לאירוע נטיעות של קק"ל בדימונה, ונטעו גינת תבלינים ביער דימונה, לטובת תושבי האזור.

ל"שבע" נמסר, שכחלק משיתוף הפעולה החדש של הקרן עם המגזר הבדואי, עובדי קק"ל מרחב דרום שנכחו באירוע לימדו את הנערים על חשיבות השמירה על הטבע וניקיון היערות. לאחר מכן, הוסמכו בני הנוער כנאמני יער של הקרן, והופקדו על שמירת הניקיון והסביבה באזור הגינה החדשה ובכפרי מגוריהם.

רכזת קהילה ויער של קק"ל באזור הר הנגב והערבה אורנית גינת: "כולנו תושבי הנגב, ולכן חשוב שכולנו נדע לשמור על הסביבה ועל הצומח באזור, בו אנו חיים. שיתוף הפעולה עם המגזר הבדואי מאפשר לנו להעביר את ערכי הקרן של שמירה על הסביבה והיערות לדור ההמשך של כל תושבי הנגב, ללא הבדל דת וגזע. רק יחד, נוכל לשמור, לפתח ולחיות לצד היערות, שכולנו אוהבים".

ומנהלת המועדוניות במועצת נווה מדבר מרינט וקנין, סיכמה: "ביום הפעילות, חיברנו בין ילדי המועדוניות ו-300 ילדי בתי הספר מיישובי נווה מדבר. הילדים עבדו, עדרו, השקו, ניקו, וקיימו עוד פעילויות באגם דימונה, יחד. במהלך האירוע, למדו הילדים מה זה קק"ל, על היערות ועל אגם דימונה, ואני חושבת שזו הייתה חגיגה: יותר מ-300 ילדים עם חולצות וכובעי הקרן, היה מחזה יפה ומרגש. אני מברכת על היוזמה של קק"ל ועל התרומה שלהם לילדי בתי הספר באזור".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה