חדשות

נציגות למכללת קיי בסעודת ה"איפטר" בבית הנשיא

חדשות12 ביוני 2018    דקה אחת
0

ד"ר שלומית גיא: "זו הייתה חוויה מרגשת, לייצג את המכללה באירוע מכיל ומכבד כל כך"

נציגות למכללת קיי בסעודת ה"איפטר" בבית הנשיא
אחווה ושלום. האירוע בבית נשיא המדינה | צילום: יח"צ

מלבד מאות האישים מהמגזר הערבי, בהם ראשי עיריות (כולל ראש עיריית סחנין, מאזן גנאיים) ומועצות מקומיות ומנהל בתי הדין השרעיים ד"ר איאד זחלקה, שנכחו השבוע, בסעודת "איפטר" חגיגית, שהתקיימה בבית נשיא המדינה בירושלים, הגיעו לאירוע גם הסופר אלי עמיר, נציגים מצה"ל והמשטרה ושב"ס ואנשי חינוך ואקדמיה, ביניהם נציגתה של מכללת קיי בבאר שבע, ד"ר שלומית גיא. ל"שבע" נמסר, שד"ר גיא פועלת מטעם המכללה במיזם "תקווה ישראלית באקדמיה", שמוביל הנשיא ריבלין, במטרה ליצור שותפות בין המגזרים השונים, המרכיבים את החברה הישראלית, באמצעות תכנים רב תרבותיים ומפגשים של אוכלוסיות מגוונות בקמפוס.

ברוח זו דיבר הנשיא במהלך סעודת שבירת הצום, על חשיבות החיים בשיתוף של כלל המגזרים במדינה: "כינון שותפות אמת בין יהודים לערבים במדינת ישראל הוא צורך קיומי ושליחות של בני יצחק וישמעאל, החולקים את הארץ הזאת. אנחנו צריכים להביט פנימה, ולהעז לטפל בבורות, בחשדנות ובתחושות האיום והאיבה ההדדיות".

ונציגת מכללת קיי, שבה כידוע, לומדים סטודנטים בני החברה היהודית והבדואית (והיא מהווה מקום מפגש ראשון, בו מתכנסים צעירים וצעירות מתרבויות שונות תחת קורת גג אחת, וזוכים להכיר בצורה אמיתית וללא מחיצות את בני גילם מהקהילות המגוונות בנגב) סיכמה: "זו הייתה חוויה מרגשת, לייצג את המכללה באירוע מכיל ומכבד כל כך, שהדגיש את הערכים של שוויון וקבלה. הנשיא ריבלין הביע תקווה לחיים משותפים ושלום. אנו במכללת קיי גאים לקיים את החזון הזה הלכה למעשה, בכל יום".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה