חדשות

שמעון בוקר יוביל את רשימת "הליכוד" למועצה

חדשות23 במאי 2018    דקה אחת
1

חברי המועצה יוסי דלויה (יו"ר הסיעה הנוכחי במועצת העיר באר שבע) ואביעד שמלה, לא הצליחו להשתלב בצמרת הרשימה

שמעון בוקר יוביל את רשימת "הליכוד" למועצה
שמעון בוקר. "זה קודם כל הם" | צילום: ארכיון "שבע"

הישג נאה ליו"ר מועצת סניף "הליכוד" בבאר שבע שמעון בוקר, שזכה ביום שלישי השבוע, במקום הראשון בבחירות לרשימת המפלגה, שתתמודד בבחירות המקומיות הקרובות בעוד כחמישה חודשים.

אחריו ברשימה נבחרו אלירן מיימון (בנו של יו"ר הנהלת הסניף, הרווה מיימון…), דוד חדד, חברת מועצת העיר אורטל שמואלי-פרלמן, חיים חדד, מאיר זמר טוב, יוסי ג'יבלי, אלעד זמיר ומאיר דיאי. את שלושת המקומות האחרונים (והלא ריאליים…) ברשימת "הליכוד" למועצה תופסים שלושה: חבר מועצת העיר אביעד שמלה וחבר המועצה יוסי דלויה.

זה שנים, בוקר הוא הדמות הדומיננטית ביותר בניהול השוטף של סניף מפלגת השלטון בבירת הנגב, ולא רק בשל תוארו כיו"ר מועצת הסניף (לצד הרווה מיימון, שהוא כאמור יו"ר ההנהלה), ונחשב למקורב לבכירים רבים בצמרת "הליכוד" הארצית ול"איש של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בנגב".

למחרת הבחירות, הוא אמר ל"שבע" (בין הברכות הטלפוניות ללא סוף, שקיבל לאורך כל הלילה, ולא רק משרים וח"כים מ"הליכוד"…): "לי חשוב האיחוד; חשוב לי 'ליכוד' מאוחד. אני מאוד מקווה, גם בשביל החברים שהפסידו, שיבואו ויתמכו ברשימה. אחרת, לא עשינו כלום. ככה הם גם הודיעו, שמי שמנצח כולם אחריו. ואז, אנחנו מה שנקרא יוצאים לדרך טובה, ואני מקווה לעמוד ביעדים, ולהביא סופסוף את המנדטים, הדרושים להשגת סגנות ראש עירייה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • חביב בורגיבה
    הצטרפות

    עדתיום