חדשות

עונש כפול לאגודת הידידים עם וופרטל

חדשות16 במאי 2018    דקה אחת
0

הוועדה המקצועית לתמיכות בעיריית באר שבע קיזזה תמיכה לעמותה, ודחתה בקשה לקבלת החזר כרטיס טיסה לגרמניה של מנכ"לית העמותה, לציון 40 שנות ברית ערים תאומות...

עונש כפול לאגודת הידידים עם וופרטל
התעקשות ביורוקרטית. כיכר וופרטל בבאר שבע | צילום: דף ה"פייסבוק" של אגודת הידידים באר שבע וופרטל

הוועדה המקצועית לתמיכות בעיריית באר שבע החליטה, בישיבתה לפני כחודש (פרוטוקול הדיון אושר בישיבתה האחרונה של מועצת העיר) לדחות את בקשתה של עמותת "אגודת ידידים באר שבע – וופרטל" לקבלת החזר הוצאות טיסה של מנכ"לית העמותה עירית עובדיה, לעיר הגרמנית (לציון 40 שנה לכריתת הסכם ברית הערים התאומות בין וופרטל לבירת הנגב), וכן דרשה מ"אגודת הידידים" להשיב לעירייה תמיכה ביתר שקיבלה, בסך כ-2,000 שקלים.

בפנייתה לוועדה, תחת הכותרת "בקשה מיוחדת לאיזון תקציבי", ציינה העמותה שהצטרפות המנכ"לית למשלחת לגרמניה בשנה שעברה הייתה חיונית, בשל העובדה שעובדיה שימשה כמתורגמנית, ולכן ביקשה "אגודת הידידים" שהוועדה המקצועית לתמיכות "תחזיר" לעמותה את הוצאות הטיסה. שתי בקשות קודמות לאותו החזר נדחו בידי הוועדה בינואר (בקשה) ובאפריל (ערעור) אשתקד, בטענה שתמיכת הרשות במוסדות ציבור מחושבת אך ורק בהתאם לנוהל התבחינים, ולכן לא ניתן לקחת בחישוב התמיכה פרמטרים נוספים, שאינם חלק מהתבחינים.

זאת ועוד, במהלך בדיקת הבקשה לתמיכה של "אגודת הידידים" ל-2018 (אליה צורפה הבקשה שנדחתה להחזר הוצאות הטיסה של מנכ"לית העמותה), גילתה הוועדה שב-2016 וב-2017 שולמו ל"אגודת הידידים" תמיכות ביתר בסך 1,928 שקלים, שהחזרתם נדרשת כעת, ויקוזזו מהתמיכה שתאושר לעמותה לשנה זו. הסיבה: סעיף בנוהל התמיכות, הקובע ששיעור התמיכה העירונית לא יעלה על 90 אחוזים מעלות הפעילות הנתמכת, כאשר לפני שנתיים הוציאה "אגודת הידידים" כ-2,500 שקלים וקיבלה תמיכה של כ-2,600 שקלים, ובשנה שעברה הוציאה 1,429 שקלים וזכתה בתמיכה של 2,884 שקלים.

בסופו של דבר, אושרה לעמותה, שעל פעילותה החשובה אין עוררין, תמיכה מזערית של 1,308 שקלים בלבד…

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה