חדשות

עקב מירוץ הלילה של באר שבע-שינויים במסלולי הקווים של דן באר שבע

חדשות29 באפריל 2018    דקה אחת
0

העירייה תלתה מודעות הסברה על מרוץ הלילה במסוף התחבורה הציבורית המרכזי, על לוחות מידע

עקב מירוץ הלילה של באר שבע-שינויים במסלולי הקווים של דן באר שבע
גם כאן חייבים לתלות מודעות? אחת המודעות במסוף

מירוץ הלילה של באר שבע יערך מחר (שני) ויוביל לשינויים בנתיבי התחבורה המרכזיים בעיר. מסלול המירוץ ישפיע לא רק על ציבור הנהגים הפרטיים, אלא גם על האוטובוסים של חברת דן באר שבע, מפעילת התחבורה הציבורית בעיר.
ברחבי מסוף התחבורה הציבורית המרכזי בבירת הנגב, הצמוד לתחנה המרכזית, נתלו בשבוע שעבר, מודעות הסברה על מרוץ הלילה. לפי חלקן העליון של המודעות הן מטעם העירייה, חברת "כיוונים" ומשטרת ישראל. חשוב לציין כי תליית מודעות כאלו בידי גורמים פרטיים או פרסומיים מביאה לפעילות אכיפה קפדנית מצד אותה רשות נגד האחראים על תליית המודעות.
באשר לתליית המודעות, דובר העירייה אמנון יוסף, מסר בתגובה: "אכן, מדובר בהצבת מודעות באופן זמני בתחנות ההיסעים, זאת כחלק מפעולות הסברה, לקראת מרוץ באר שבע, שיתקיים ביום שני 30/4/18, במטרה לסייע למשתמשים בתחבורה הציבורית בדבר שינויים, שיחולו במערך ההיסעים ביום האירוע. עם סיום המרוץ, יוסרו מודעות אלה, שהוצבו באישור".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה