חדשות

נחנך מסוף דימונה של רכבת ישראל

חדשות25 במרץ 2018    דקה אחת
0
נחנך מסוף דימונה של רכבת ישראל
מחכים למסוף התעבורה המשולש. חנוכת מסוף הרכבת | צילום: עיריית דימונה

במעמד ראש עיריית דימונה בני ביטון, מנכ"ל "רכבת ישראל" ניצב בדימוס שחר איילון, יו"ר ועד עובדי הרכבת גילה אדרעי, עובדים ב"רכבת ישראל" ואורחים, נחנך שעה קלה לאחר תום ועידת הנגב שהתקיימה בעיר הדרומית, מסוף דימונה של הרכבת.

ל"שבע" נמסר, שבמהלך האירוע, נשאו דברים המנכ"ל איילון, שהעלה על נס את תרומתו של ביטון להתפתחותה של הרכבת בעיר, וכן ראש הרשות עצמו שהיה איש בשורה, ודיווח לנוכחים על הסיכומים בעניין הוצאתה של הרכבת מתוככי דימונה לפאתי העיר והקמת מסוף תעבורתי, הכולל תחנת רכבת, תחנת אוטובוסים ותחנת מוניות, בנוסף לסלילת המסילה מדימונה בואך אילת, בעלות של כ-320 מיליון שקלים. ביטון הביע את תקוותו, שהעבודות יחלו בהקדם, ויסתיימו תוך שלוש שנים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה