חדשות

מחדל: המשאיות ברחוב מוטה גור, גבו קרבן נוסף

חדשות27 בפברואר 2018    2 דקות
1

בתוך פחות מחודש לאחר שאמיר מדזונסקי התנגש עם האופנוע שלו במשאית חונה, צעירה נוספת איבדה הלילה את חייה בנסיבות דומות, באותו הרחוב והם לא ההרוגים היחידים בכביש מוטה גור

מחדל: המשאיות ברחוב מוטה גור, גבו קרבן נוסף
התאונה הלילה במוטה גור | צילום: ירון פינקו, תיעוד מבצעי מד"א

תאונה קשה אירעה הלילה בין רכב פרטי למשאית חונה ברחוב מוטה גור, פינת המלכים בבאר שבע, כשחובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אשה לכודה ברכב, ללא סימני חיים. מותה נקבע במקום. מאוחר יותר התברר כי ההרוגה היא תאיר הודיה חכמון (18), תושבת העיר ששימשה כמדריכה בסניף תנועת "בני עקיבא" בשכונת נחל עשן.

תאיר הודיה חכמון ז"ל. מוות מיותר | צילום: תמונת פרופיל בפייסבוק

חובש בכיר במד"א בוריס גרינשפיין:

חובש בכיר במד"א בוריס גרינשפיין ופאראמדיק מד"א ג'ורג' ישייביץ סיפרו: "ראינו רכב פרטי שנמחץ מתחת למשאית, ברכב נלכדה הנהגת אשה, היא הייתה מחוסת הכרה עם פגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית קשה, היא חולצה מהרכב ע"י הכבאים וביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

התאונה הקשה הלילה, אינה הראשונה ברחוב זה, כרק לפני פחות מחודש, נהרג במרחק של כמה עשרות מטרים, אמיר מדזונסקי ז"ל. גם הוא התנגש עם אופנועו במשאית חונה בכביש ברחוב זה. "זה כבר ממש על גבול הפשע, הכביש הזה", ציינו חבריו של אמיר. "מישהו צריך לתת את הדעת על זה", הוסיף חבר נוסף.

לטענת תושבים, זוהי אותה המשאית שבה התנגש מדזונסקי ז"ל, אך מספר הרישוי ברכבים המדוברים שונה.

אמיר מדזונסקי ז"ל | צילום: פרטי

אמיר מדזונסקי ז"ל | צילום: פרטי

לפני כארבע שנים, גם אלמוג פרג ז"ל איבד את חייו בהתנגשות אופנוע עם משאית חונה, בנסיבות דומות לתאונתו של מדזונסקי ז"ל ורק לפני כשבוע וחצי אחיו של אלמוג, גלעד פרג ציין כי "זהו רק עניין של זמן עד להרוג הבא".

לדברי גלעד, "זהו כביש מקולל. פחות משבועיים עברו ואף אחד לא מפנים. כמה עוד תאונות צריך שיהיו, עד שיפנו את המשאיות משם?", הוא שואל.

אלמוג פרג ז"ל

אלמוג פרג ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

בתוך כך, עיריית באר שבע איננה אוכפת כלל (גם לא באמצעות חוק עזר, למשל) את איסור החנייה של משאיות כבדות ברחבי בירת הנגב. דובר העירייה אמנון יוסף, מסר בתגובה לשאלתינו לפני כשבוע, שהרשות "אינה מבצעת פעולות אכיפה נגד משאיות, החונות ברחבי העיר. פעולות האכיפה מתבצעות נגד נהגי משאיות, החונים בניגוד לחוק, כדוגמת אדום לבן, על מדרכה, בהפרעה לתנועה ובצמתים. כפי שמסרתי בעבר, חניון לרכב כבד יוקם בעמק שרה באמצעות יזם פרטי, שזכה במכרז של רמ"י (רשות מקרקעי ישראל – י.ס.ד). היזם קידם בקשה להיתר, שתידון בוועדת בנייה מקומית. מיד עם קבלת ההיתר, ותוך מספר שבועות, יוכל היזם להתחיל בהקמתו של החניון".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • ניסן
    לא מבין

    לא מבין…אם היה רכב פרטי חונה…אז התאונה היתה נמנעת?