רכילות ולילה

הדבר הבא בדוגמנות

רכילות ולילה18 בדצמבר 2019    2 דקות
0

השבוע אנחנו רוצים להכיר לכם את מי שמסומנת כדבר הבא של עולם הדוגמנות בישראל, קרן נגוסה, בת 23, באר שבעית במקור שחתומה בסוכנות של רוברטו בן שושן

הדבר הבא בדוגמנות
נגוסה | צילום: סער פסח

נגוסה מדגמנת מגיל 15 וחצי. היא התחילה לדגמן במפגש אקראי עם צלם שלקח אותה לקליפ של מוש בן ארי ומאז גרפה כמה קמפיינים. נגוסה למדה בתיכון מקיף ע"ש רבין והעדיפה להתרכז בלימודים ולא בדוגמנות. גם בצבא היא העדיפה שירות קרבי על פני המצלמות והפלאשים.

"זה היה הרבה פחות אינטנסיבי בתקופת בית הספר. רציתי ללמוד כמו שצריך. בצבא רציתי לעשות שירות קרבי אז החלטתי לשים את הדוגמנות בצד. פה ושם עשיתי צילומים. אחרי הצבא דרך רוברטו חזרתי לזה שוב. עשיתי קמפיין בארצות הברית, עשיתי צילומים לאתר "ווג", קמפיין קיץ של "טוונטי פור סבן" ויש עוד קמפיין שעשיתי עכשיו בנוסף לעוד קמפיינים באינסטגרם".

צילום: רועי פרי

אם תשאלו את נגוסה, אז היום הודגמנות היא חלק מחייה. "דוגמנות היום זו עבודה לכל דבר, זה חלק מהחיים שלי, לפני שנה לא הייתי אומרת את זה, אבל בשנה האחרונה הגעתי לשלב בחיים שהבנתי מה אני רוצה, עד אז אמרתי שזה תחביב, אבל בשנה האחרונה הבנתי שזה מה שאני רוצה, אני משקיעה בזה יותר, וכמו שאומרים, מחשבה יוצרת מציאות ובאמת העבודות הפכו להיות גדולות יותר".

נגוסה גם השתתפה בתכנית 10 perfect ששודרה בהוט ישראלי, בשיתוף סוכן הדוגמניות והטאלנטים, רוברטו בן שושן. סדרת וולוגים שמתעדת 10 בנות שנבחרו מתוך מאות מתמודדות שהגיעו לאודישנים, איך "זה עובד" ואת מאחורי הקלעים של תעשיית הבידור. בשביל לחשוף את הסודות הכמוסים של התעשייה, צוות מומחים, מהחזקים והמשפיעים ביותר בישראל בעולם הבידור והאופנה ליווה, הדריך והנחה את הבנות.

לבנות ניתנה הזדמנות לגשת לאודישנים, להשתתף בקמפיינים, הן למדו איך לעמוד מול מצלמה, איך לתחזק עמוד אינסטגרם מצליח והתנסו בכל מה שיש לעולם האופנה והבידור להציע. בין המומחים בצוות אשר הנחו אותם היו בר זומר, דנה זרמון, שר פיטנס ועוד.

צילום: רועי פרי

"זו היתה תקופה מאוד אינטנסיבית", אומרת נגוסה. "זה מורכב להיות עם עוד 9 בנות. היום כמה מהבנות שם הן החברות הכי טובות שלי, אז זה לא היה ככה. אבל בסוף היינו בארצות הברית יחד, 10 בחדר, והיה ממש כיף".

אז מה החלום שלך?

"לעשות שערים בעיתוני האופנה הכי גדולים, להצליח בתחום הזה. יש לי גם שאיפות אחרות מעבר לדוגמנות, אבל את זה בינתיים אשאיר לעצמי".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה