רכילות ולילה

eat, drink and party

רכילות ולילה8 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

הקיץ בשיאו, וכך גם כוכבי המדור שלנו. כך נראה השבוע שלהם...

eat, drink and party
צילום: אלבום אישי

את דולב זיקרי אנחנו גאים להציג לראשונה אחרי שתפסנו אותה השבוע, בג'סיקה רטרו בר החדש. מבטיחים לתת לכם היכרות מעמיקה יותר איתה בהמשך.

דיג'יי מנשרי החליט שהוא רוצה ליהנות מקצת ים. רצה הגורל ואבא של חבר בדיוק עשה רישיון שיט, אז מנשרי הצטרף לסירת השיט ברחבי אשקלון. טייק א לוק.

צילום: אלבום אישי

התגעגעתם לדונה חלייחל? אז השבוע תפסנו את חלייחל בחו"ל, רומניה אם לדייק, כאשר היא טסה לפסטיבל untold, אחד הפסטיבלים האלקטרוניים הגדולים באירופה.

צילום: אלבום אישי

אם כבר חו"ל, אז עמית חיה ממשיכה לחרוש את ארצות הברית, ועכשיו היא נמצאת בתפוח הגדול, ניו יורק, מתרשמת מהעיר, מהקולינריה וגם מהדמויות ברחוב.

צילום: אלבום אישי

הזמן: רביעי האחרון. המקום: מתחם דיזיין פלוס. האיוונט: פסטיבל eat and drink. שיר אלון, שעבדה שעות נוספות על הפסטיבל מצאה כמה דקות של מנוחה ותפסה תמונה יחד עם השף אבי ביטון.

צילום: אלבום אישי

בחמישי האחרון הגיעה להופעה בישראל ג'ני פרום דה בלוק. כמובן שגם לבאר שבע הייתה נציגות דרומית במופע. הראשונה שתפסנו היא נוי מרציאנו, שהקיץ החליטה ללכת לכל הופעה אפשרית ואחרי אוזונה הגיעה גם להופעה של jlo.

צילום: אלבום אישי

גם חן ג'ורנו הגיעה לחגוג יום הולדת ללופז, רגע אחרי החגיגות הפרטיות שלה עם הצעת הנישואין. אז ג'ורנו לקחה חברה טובה ונסעה לראות את הפלא בת ה-50 על הבמה.

עדן ודניאל צרויה לא נפרדות. השבוע תפסנו את שתיהן יחד שוב, הפעם במסיבת רווקות לבת הדודה שלה, לי אשכנזי. השתיים חגגו בוילה עם בריכה ביישוב אשלים.

צילום: אלבום אישי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה