רכילות ולילה

אפטריאנה

רכילות ולילה1 באוגוסט 2019    2 דקות
0

אליאנה ארז, האישה הראשונה של חיי הלילה בעיר, חוגגת עוד יום הולדת > בראיון ל"שבע" היא מספרת על ההתחלה, נזכרת במסיבה הטובה ביותר מבחינתה ונותנת הצצה למה צפוי לכם השנה

אפטריאנה
אליענה ארז | צילום: טישה מאיילס

בשבת יתקיים עוד אחד מאירועי השיא של עונת הבילויים, מסוג האירועים שבהם כל הסצנה מתייצבת. הפעם לאו דווקא בגלל דיג'יי כזה או אחר, אלא זו שנמצאת מאחורי הקלעים, הכוונה היא לאליאנה ארז, ללא ספק אחת ממושכות החוטים בסצנת הלילה, שחוגגת כמידי שנה יום הולדת גרנדיוזי – השנה שוב, באפטר שכבר זכה לשם אפטריאנה.

ארז היא אחת הנשים הוותיקות בסצנה, היא נמצאת במועדון הפורום כבר 15 שנה. "אני במועדון מגיל 18, זה היומולדת ה-16 שאני חוגגת בבית השני שלי", היא מספרת. "התחלתי לעבוד בכיתה י״ב, אני זוכרת שהייתה מסיבת חמשוש עם מוקי והציעו לי לעשות טלפונים בשביל הזמנה למסיבה. משם כל השאר היסטוריה".

היום ארז היא מנהלת שיווק במועדון וכבר הספיקה לסיים תואר בהנדסת תעשייה וניהול ולימודי תעודה לשיווק ופרסום באינטרנט: "המועדון בשבילי זה הבית והמשפחה השנייה שלי", היא מספרת. "פה גדלתי, זה מה שאני מכירה. הפורום זה מקום עבודה שבסופ"ש הופך לבילוי, אז זה הכל ביחד".

מה הסוד של המועדון שממשיך להיות רלוונטי כל כך הרבה שנים?

"אם אספר מה הסוד, זה לא יהיה סוד. אבל הכל מתחיל ונגמר בראש שמאחורי המוסד הזה שנקרא פורום. יוסי שוורץ, והאנשים שהוא בוחר שילוו אותו בתהליך הזה. יש פה המון אנשים שעובדים מעל עשור. זה לא משהו שברור מאליו בחיי הלילה. יש גם כמובן את דן לייבל, שותף שלי בהכל ואת יהודה זנו".

ארז היא דמות מוכרת בחיי הלילה. כעט ולא תמצאו אותה מפספסת שום מסיבה והיא יכולה גם לזקוף לזכותה דורות של בליינים שגדלו תחתיה.

"הקהל הבאר שבעי הוא הכי טוב בארץ", היא אומרת ומנסה לשים את האצבע על המסיבות הכי משמעותיות מבחינתה בכל התקופה. "קשה לבחור בין כל כך הרבה מסיבות ואירועים. אני גם לא כל כך אובייקטיבית, אז זה בכלל קשה. אבל לדעתי ״סוף האולם״, הסיבה שסגרנו את הקומפלקס הקודם ועברנו לחדש, זו מסיבה שנחקקה בזיכרון כמסיבה היסטורית והיסטרית. אם אמשיך לא אסיים, כי יש לי המון מסיבות טובות. זה נשמע משוחד אבל כל ערב בפורום הוא פסטיבל".

מה הולך להיות השנה ביום הולדת שלך?

"מה שמיוחד ביומולדת שלי השנה זה שאני חוגגת בשבת, אחרי שנים שהאפטרים שלי היו בשישי, מתוך הבנה שיותר נוח לבלות בשבת אחרי הים, אחרי צהריים עם המשפחה או סתם שינה טובה. אין ארוחת ערב/קידוש שעוצרת את הבילוי כמו בשישי. בנוסף נהנים מבילוי מוקדם יחסית, מתחילים ב-17:00, חווים פה רגע יפה של שקיעה, בילוי מאור יום לחושך. מה גם, ששומרי שבת יכולים להצטרף (המסיבה עד 00:30). והכי חשוב, קמים יום למחרת חדשים. במתחם המרכזי בפקטור קיץ יהיה מיינסטרים ורגאטון ובאולם הפנימי טכנו, כשכמובן יהיה מעבר בין המתחמים".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה