רכילות ולילה

מסיבה אלקטרונית אל תוך הלילה

רכילות ולילה31 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

אחרי נצ'י נצ' ולונלי פלג, התגעגעתם לאיזו מסיבה אלקטרונית טובה? התגעגעתם להתחיל לבלות בלילה ולסיים אי שם בצהריים? אז תפסיקו להתגעגע...

מסיבה אלקטרונית אל תוך הלילה
חוגגים כל הלילה. הברקה | צילום: בן גבאי

בברקה ממשיכים עם ליין am-pm גם השבוע, עם מסיבת כובע ראשונה. מה זה אומר? שבכניסה יחכה לכם כובע, ואתם תחליטו כמה אתם רוצים לשלם. ואנחנו כבר רוצים לספר לכם על המסיבה הבאה של הליין שתתקיים ב-8.11, עם ליין אפ מרשים.

Edeb brami, נציגת הברקה במדינת תל אביב, חוזרת והפעם לסט פתיחה מצמרר כמו שרק היא יודעת לתת. אילן הידוע בכינויו צ'ולו, ללא ספק אחד התקליטנים האנרגטיים ביותר שדרכו על במות האלקטרוניקה הישראלית בשנים האחרונות. הוא נולד בפרו הרחוקה, ולא מעט שנים היה ידוע כבן חסותו של דארוויש, אבל עם קריירת סולו אימתנית הוא מגיע ליום חמישי שלנו והמליץ לנו בחום לחזק את הרצפה במקום.

רוצים שם גדול? קבלו את די ג'יי יהל, אחד מאמני הטראנס הבולטים בישראל, שבשיאו דורג במקום ה-28 ברשימת 100 הדי.ג'ייז הטובים בעולם, בדירוג היוקרתי של המגזין "די ג'י, מגזין". חלק מהקטעים שלו נוגנו על ידי תקליטנים מפורסמים כמו טייסטו והוא אחד הדיג'יים הישראלים העסוקים ביותר כיום.

גם די ג'יי בליס, ללא ספק אחד מהאמנים הפורצים של השנים האחרונות ומי שמנגן בכל מסיבה אפשרית וגם לקח חלק באלבום האחרון של אינפקטד משרום, יגיע. יש כמובן עוד שמות, אבל ניתן לכם לגלות אותם לבד.

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה