תרבות ופנאי

"אני מתייחסת לתאורה כתכשיטים שנבחרו בקפידה"

תרבות ופנאי26 בינואר 2020    דקה אחת
0

כך אומרת מעצבת הפנים רוית אוסקר שעבורה כל חלל מרגיש כמו קנבס פתוח

"אני מתייחסת לתאורה כתכשיטים שנבחרו בקפידה"

רוית אוסקר (36) מעצבת פנים כבר 7 שנים. היא החלה את דרכה בשיתוף פעולה עם המרצה במכללה בה למדה ומאז יצאה לדרך עצמאית.

"מיד לאחר סיום לימודי עיצוב הפנים קפצתי למים העמוקים. הפרויקט הראשון שלי היה שיתוף פעולה עם מרצה מהלימודים, מה שנתן לי המון ביטחון להמשיך הלאה לבדי. עבדתי 4 שנים בחברת נדל"ן ויזמות, במקביל להיותי מעצבת פנים שם למדתי המון על כל חוקי הבניה והתכנון, מה שעזר לי בפרויקטים הפרטיים שלי .אני מתחברת באופן כמעט אבסולוטי לפרויקטים שלי ומרגשת אותי מאוד הדרך שאני עוברת עם הלקוחות שלי שבסופו של דבר יש לי הזכות שהם נשארים חברים שלי".

מבחינתה של אוסקר, מלאכת עיצוב הפנים מקבילה לאמנות: "אני תמיד מתייחסת לחלל כאל לוח קנבס ומעניקה תשומת לב לכל נקודה ולכל פרט. היצירתיות מתבטאת בגישה אחרת אל חומרים מוכרים, ובעיצובם מחדש ליצירה מעניינת ומרגשת", היא מספרת.

ספרי לנו על אחד הפרויקטים שעיצבת.

"עיצבתי ווילה בשטח של 160 מטרים לזוג עם שלושה ילדים. הרצפה נבחרה כבסיס נטרלי על מנת שאוכל להכניס גוונים וחומרים דומיננטיים. הצבע הירוק היה הבסיס לכל מנגינת העיצוב הזאת, טפט ירוק בפינת האוכל, כסאות ירוקים לאי במטבח ופינת קפה קסומה וירוקה, התנגנו להם יחד לפסקול קסום, קלאסי ומעט כפרי. התכשיטים, כן אני קוראת לתאורה תכשיטים, נבחרו בקפידה ובהתאמה מדויקת לחללים בבית. גופי תאורה שהם לגמרי תכשיטים קישטו את התקרה ונתנו את הטון העיצובי המדויק. בחדר השינה השתמשתי בווילונות לבנים ורכים למראה רומנטי ונעים בשילוב נגרות בגוון מוקה ועץ להשלמת המראה הכפרי רומנטי".

דגם ויולטה | להשיג במחסני תאורה

דגם בורן | להשיג במחסני תאורה

המעצבת רוית אוסקר (36), נשואה + 2 | צילום: מירי משה

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה