תרבות ופנאי

מירל חתום בנשיקה

תרבות ופנאי3 באוקטובר 2019    2 דקות
1

מירל מאור עמרם, יוצר מקומי צעיר, הוציא לפני כמה שבועות סינגל חדש וכבר מסומן כקול החדש שיוצא מבירת הנגב

מירל חתום בנשיקה
צילום: I society

"איש אחד אמר לה, אל תנסי את המזל. הכי טוב לך ככה, להשלים עם הגורל", שר מירל מאור עמרם, זמר ויצר באר שבעי, בשיר החדש ששחרר לאוויר העולם לאחרונה בשם "חתום בנשיקה".

עמרם שגדל באופקים ובשנים האחרונות הפך לבאר שבעי, התחיל את דרכו המוזיקלית בגיל 15 עם הרכב ההיפ הופ "הג'מעה" ובשנה האחרונה עובד על אלבום בו הוא פורץ גבולות עם טקסטים ולחנים שמשאירים חומר למחשבה.

"חתום בנשיקה"  הוא שיר קליל, כיפי ומלא בגרוב, מלווה בקליפ צבעוני וסוחף ומדובר בשיתוף פעולה מוצלח בין מירל מאור לראפר "נומי", באר שבעי במקור בעצמו, שמשחרר החודש את אלבום הבכורה שלו "רוקסטאר, כפרה".

"אני מתעסק באומנות מאז שאני זוכר את עצמי ושר מגיל 14", מספר עמרם. "בגיל 21 יצאתי לדרך עצמאית ואני מופיע ושר בכל מקום שיש בו במה. כיום אני חלק מהרכב מוזיקלי בשם 'קולות סמואל', הרכב המופיע בהתנדבות מול קהילות יהודיות בחו"ל ומנהל מועדון לנוער למוזיקה ואומנות שנקרא 'כפית'. בשנה וחצי האחרונות אני משחרר סינגלים לאוויר העולם, חומרים מקוריים וכרגע עובד על מופע גדול שיעלה בקרוב". לאחרונה הופיע עם ההרכב באוסטרליה.

עמרם שכתב, הלחין והפיק את השיר, שצולם בבאר שבע בבר גיורא, בתל אביב ביפו ובמרכז הצעירים, מספר שהמסר של השיר הוא בעיקר על קבלה. "קבלה של מישהי שעושה מה שהיא רוצה ואף אחד לא יכול להגיד לה מה לעשות ושכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה בחיים האלה. אם אתה רוצה להיות, תהיה", הוא אומר.

צילום עיצוב ועריכת עטיפת סינגל – עידן אסלן

"השיר הזה יש לו נגיעה אליי באיזשהו מקום, כי הייתי ילד שהיה לו נורא קשה עם מסגרות. מה שהיה מעניין אותי זה להתעסק באומנות ולעשות מוזיקה ובגלל זה אני כמו צפרדע חירשת שרק שומע את אלה שמחזקים אותי ולא את אלה שמורידים אותי. אני מתעסק באומנות והיום גם מעביר את זה הלאה לבני נוער, שאני עובד איתם".

מדובר בשיר השישי של הזמר הצעיר ואחרי "היי זה אני", שנחל הצלחה, מדובר בהבטחה מקומית שמקיימת עם הרבה גרוב וכיף על הדרך.

"אני לא רוצה ללכת לריאליטי כי אני רוצה שיתעסקו איתי במוזיקה ולא בסיפורי חיים", עונה עמרם לשאלתנו, למה לא לבחור במסלול הקצר לתהילה. מצד שני, "אל תנסה את המזל. הכי טוב לך ככה, להשלים עם הגורל". והגורל – "חתום בנשיקה".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת
0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • חושב…

    מה רע בסיפור חיים? אלא אם כן יש מה להסתיר….