עסקים וכלכלה

אביסרור משה ובניו ממשיכים עם האלופה

עסקים וכלכלה10 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

החברה חתמה על הסכם למתן חסות לאלופת הארץ בכדורגל, במסגרתו יפורסם שם החברה על גב חולצות המשחק הרשמיות של הקבוצה

אביסרור משה ובניו ממשיכים עם האלופה
צילום: יוסי כהן

אביסרור משה ובניו, חתמה על הסכם למתן חסות לאלופת הארץ בכדורגל "הפועל תדיראן באר שבע". חסות זו נחתמה לעונה 2018-2019 ומהווה המשך של שותפות ארוכת שנים בין השניים, במסגרתה יפורסם שם החברה על גב חולצות המשחק הרשמיות של הקבוצה.

יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק ומבעלי חברת אביסרור משה ובניו, מסר: "אנו שמחים להיות שותפים למנוע הצמיחה של קבוצה אגדית זו ולהימנות מנותני החסות הוותיקים, אשר האמינו בקבוצה לאורך כל שנות פעילותה. הפועל באר שבע, מוכיחה בכל פעם מחדש את רמתה הגבוהה הודות לניהול מצוין ושחקנים מוכשרים החותרים למצוינות בשילוב נחישות והתמדה המובילים לתוצאות פנומנליות. ערכי הקבוצה מתכתבים עם ערכי חברתנו הבונה מזה עשרות שנים פרויקטים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ברחבי הארץ וחותרת למצוינות ועל כן, חיבור זה הוא טבעי ונכון המתבטא ביציבות לאורך שנים".

אלונה ברקת מסרה:"בין הפועל תדיראן באר שבע, לבין אביסרור משה ובניו, קיים קשר טוב ועמוק אשר נמשך כבר שנים רבות ומלמד על יציבות ושותפות אמיתית וטובה לשני הצדדים. אני משוכנעת שקשר זה יימשך עוד שנים ארוכות".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

כל מה שכחול-לבן ובזול תמצאו ב-!BOOOM

בואו נקשט את המרפסות והמכוניות, הגינות והחצרות בדגלי ישראל, ונציין את יום עצמאותנו ה-76 עם רעשנים, פטישי פלסטיק, משקפיים ושרשראות, בתקווה שעד החג, יחזרו כל חטופינו הביתה

עסקים וכלכלה1 במאי 2024    דקה אחת
0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות

כתיבת תגובה