עסקים וכלכלה

"הגיע הזמן להפסיק להיות פראיירים"

עסקים וכלכלה27 במאי 2018    דקה אחת
1

"המהפכה התרחשה בחבילות התקשורת ועכשיו גם במכשירים", כך אומר לירון כץ, מנהל רשת מחסני חשמל דיגיטל

"הגיע הזמן להפסיק להיות פראיירים"
המהפכה כבר כאן | צילום: מחסני חשמל דיגיטל

אתם לא צריכים לנסוע רחוק יותר, רשת מחסני חשמל דיגיטל פתחה חנות חדשה בקניון הנגב וחנות חדשה בגרנד קניון באר שבע.

סוף כל סוף, תושבי באר שבע והסביבה יכולים ליהנות מהמחירים הזולים בישראל בטלפונים סלולריים, קונסולות משחקי גיימינג, מחשבים ניידים, מדפסות, רמקולים, אזניות ועוד מגוון עצום של מוצרי טכנולוגיה.

כמו כן, לרגל הפתיחה יינתנו הנחות והטבות על כל החנות: מכשירים סלולריים מבית אפל, סמסונג, Lg, נוקיה, וואווי ושיאומי – החל מ-380 שקלים. פלייסטיישן ו-XBOX החל מ-990, מקרני וידאו (ברקו) לצפייה במשחקי כדורגל על הקיר, רק ב-390 שקלים. בנוסף, תוכלו ליהנות מ-36 תשלומים, ללא ריבית, או לחלופין ליהנות ממימון חוץ בנקאי על המקום מחוץ למסגרת האשראי.

אתם יכולים להגשים חלום בתשלום חודשי נמוך מאוד, לדוגמא: סמרטפון סמסונג s9, רק ב-60 שקלים לחודש. אייפון X רק ב-89 שקלים לחודש. ניתן גם להצטרף על המקום לגולן טלקום עם החבילת תקשורת המשתלמת ביותר בישראל ולקנות כרטיס סים על המקום.

לרגל הפתיחה, כל לקוח שיגיע עם הכתבה, יקבל החלפת מגן מסך לסלולרי ללא עלות.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

כל מה שכחול-לבן ובזול תמצאו ב-!BOOOM

בואו נקשט את המרפסות והמכוניות, הגינות והחצרות בדגלי ישראל, ונציין את יום עצמאותנו ה-76 עם רעשנים, פטישי פלסטיק, משקפיים ושרשראות, בתקווה שעד החג, יחזרו כל חטופינו הביתה

עסקים וכלכלה1 במאי 2024    דקה אחת
0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות

כתיבת תגובה

  • ריבקי
    הגיע הזמן תודה על כך שהינכם מעניקים תשומת לב לכל הקוראים והתושבים שנהנים מאוד מעיתונכם

    כל הכבוד