ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

אסי רחמים פורש לאחר 11 שנים כמנכ"ל הפועל באר שבע

ספורט31 במאי 2021    4 דקות
0

מי שהתחיל את הקריירה כשוער במחלקת הנוער, מסיים אותה בימים אלה כאחת הדמויות המוערכות בעיר. צפו בראיון "אחד על אחד" עם המנכ"ל

אסי רחמים פורש לאחר 11 שנים כמנכ"ל הפועל באר שבע
תם עידן. אסי והתארים | צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

אסי רחמים פורש מתפקידו כמנכ"ל הפועל "מחסני השוק" באר שבע לאחר 11 שנים בתפקיד. אסי, אחד משחקני הבית המזוהים ביותר עם המועדון, החל את תפקידו כמנכ"ל בינואר 2010, לאחר כשנה וחצי בה שימש כמאמן השוערים של הקבוצה. קודם לכן, שיחק כשוער הקבוצה במשך 17 שנים מתוך 21 בהן עמד בין הקורות של קבוצות בוגרים. במשך כ-4 שנים היה קפטן הקבוצה.

במהלך כהונתו, המועדון רשם הישגים משמעותיים בכדורגל הישראלי וצבר ניסיון רב באירופה. הקבוצה זכתה בתארים רבים בזירה הישראלית: שלוש אליפויות רצופות, פעמיים זכייה באלוף האלופים, זכייה בגביע הטוטו וגביע המדינה.

במשך 8 עונות ברציפות המועדון משתתף במפעלים האירופיים, כולל העפלה היסטורית לשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית ושתי עונות בהן הקבוצה השתתפה בשלב הבתים. בתקופתו של אסי בוצע המעבר מווסרמיל למתחם האימונים החדשני על שם נעים ברזני (הבית האדום) וכן בוצעו שינויים ארגוניים רבים, ביניהם התרחבות הצוות הניהולי.

רחמים אמר במעמד הפרישה: "יש רגעים שמילים קטנות מלתאר. המעמד הזה, בו אני מסיים את תפקידי כמנכ"ל המועדון אותו הערצתי בילדותי, בו גדלתי והתעצבתי והיה לי לבית ומרכז חיי, הוא רגע כזה. ברגע זה, הדבר הראשון שאני רוצה הוא לומר תודה.

"תודה על חוויות בלתי נשכחות – מעטים האנשים שזוכים לחוות שיאים מרגשים כאלה במקומות שהם כל כך אוהבים. תודה לאוהדים היקרים שלנו, אותם אוהדים שהייתי חלק מהם בילדותי, שזיכרונות הכדורגל הראשונים שלי הם איתם בשער 6 בווסרמיל. אוהדים שמלווים את הקבוצה בטוב וברע, מימי שישי בליגה הלאומית ועד למילאנו וגלזגו. האנשים שעוצרים ואומרים מילה טובה, מחבקים, מדברים על הקבוצה בכל הזדמנות ונושמים את הפועל באר שבע בכל רגע.

"תודה למשפחה שלי, שנתנה לי את האפשרות לתת את כל כולי למועדון הזה. תודה לחגית, אשתי ולילדיי: רון, רז ושיר, על שתמכו בי לאורך השנים, כל פעם באתגר אחר. תודה לעובדים המסורים שזכיתי לעבוד איתם לאורך השנים ונותנים את כל כולם למען המועדון, לצוותים המקצועיים ולשחקנים בעונות השונות. לכולכם מקום חם בליבי לעד.

"תודה רבה לאלונה על האמון הרב בי לאורך השנים. תודה על צעידה משותפת אל עבר רגעים קסומים, חוויות מרגשות והגשמת היעדים להם חתרנו. תודה על חברות אמיתית, על תמיכה הדדית ועל דרך ארוכה שבוודאי לא מסתיימת.

"הפועל באר שבע תישאר לעד בדמי, בנשמתי ובתפילותיי להצלחתה בכל משחק ומשחק".

נשיאת המועדון, אלונה ברקת, נפרדה: "אסי היקר,, נפגשנו ביומי הראשון בהפועל באר שבע לפני 14 שנים, ומאז לא נפרדו דרכינו: כשחקן וקפטן, כמאמן בצוות המקצועי וכמנכ״ל. הבטחת לי ביום הראשון, כדרכך לקמץ במילים, ש"יהיה בסדר". אז אחרי דרך כל כך ארוכה שלנו יחד, אני יכולה לומר בפה מלא שהיה הרבה יותר מ"בסדר". הייתה עלייה לליגת העל, היו אליפויות, היה גביע, היו מסעות מופלאים באירופה –  וכולם רשומים על שמך.

"אסי שלנו, ניחנת בהרבה תכונות שהן מצוינות, שאיפה לשלמות, ירידה לפרטים הכי קטנים, צניעות אינסופית ואהבה לאנשים, למועדון ולמשחק. אבל התכונה שאני רוצה לציין היום היא השקט וקור הרוח שלך. לא רק שאתה קר רוח – בהצלחות ובאכזבות – אתה תמיד יודע להשרות את השקט וקור הרוח על כל הסביבה. בכל פעם שיש קושי, אכזבה או חלילה משבר – אתה שם להרים את כולנו, להסתכל קדימה ולא לוותר.

"אסי יקר, כשאתה יוצא לדרך חדשה אני רוצה רק להגיד לך תודה. תודה גדולה על מה שהיית למועדון הזה, תודה על מה שאתה ותודה על כל מה שתהיה עבור המועדון ועבורי אישית. אסי, אתה הולך אבל לא עוזב. דע לך שלעולם ועד תהיה חלק מהמועדון הזה, כי כמו שאומרים, אפשר להוציא את הילד – איזה ילד, את הגבר – מהפועל באר שבע אבל אי אפשר להוציא את הפועל באר שבע מאסי.

"אז אסי, בהצלחה, עוד נשוב וניפגש, ורק תדע שאני מעריכה ואוהבת אותך מאד".

צפו בראיון עם אסי מתוך דף הפייסבוק של הפועל באר שבע

כתבות נוספות

0

4 מדליות וקריטריון לאליפות אירופה

הישגים נעים לקדטיות והקדטים של אתלטי הנגב באליפות ישראל בקרב רב. נצנט אבייה ייצג את ישראל ב-100 מ' משוכות בסלובקיה

ספורט28 באפריל 2024    דקה אחת
0

משהו שם לא עובד

18 הפסדים מול 5 ניצחונות - זה מאזנה של הפועל 'אלטשולר שחם' ב"ש/דימונה שנועלת את טבלת ליגת העל, מחזור אחד לפני פתיחת הפלייאוף. הסגולים מחולון (79:94) נקמו על ההפסד ברבע גמר הגביע, והבטיחו השתתפותם בבית העליון. האם קריס בנקסטון שצפוי לחזור לקבוצה, יציל אותה מירידה?

ספורט26 באפריל 2024    2 דקות

כתיבת תגובה