חדשות

השר ביטון חזר לבית ספרו

חדשות7 בספטמבר 2020    דקה אחת
0

ראש מועצת ירוחם לשעבר השתתף גם בחנוכת בית ספר ביישוב בדואי סמוך לירוחם

השר ביטון חזר לבית ספרו
צילום: דוברות השר

השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון, פתח את שנת הלימודים התשפ"א בהשתתפות בטקס חנוכת בית הספר החדש ביישוב הבדואי רח'מה.

ל"שבע" נמסר, שהשר ביטון נפגש עם השייח' עודה זנון, צוות ההוראה בבית הספר והתלמידים. בהמשך היום, ביקר השר בבית הספר בו הוא וילדיו למדו בירוחם, בית הספר "קול יעקב". במהלך טקס פתיחת בית הספר ברח'מה, אמר השר ביטון: "לפני 11 שנה, שוחחנו אני ושייח' עודה זנון על החלום לשכנות טובה, בתים ותשתיות לתושבים, בית ספר וגן לילדים. שיתוף הפעולה בינינו וההסכמות אליהן הגענו במועצת ירוחם, והרבה מאד אנשים טובים שעזרו במהלך הדרך לבנות את הקשר שבשבילם צריך להוריד את הכובע, הביאו אותנו היום לרגע המרגש הזה של פתיחת בית הספר. הייתי כאן כשהניחו את הקרוואנים הראשונים, ואני רוצה לראות פה בהמשך צמחייה ירוקה שתגדל כאן ליער, יער לחיים טובים ומשותפים".

ואילו ב"קול יעקב" התרגש השר במיוחד לפגוש את המנהלת יונה קנינו, המחלימה כעת מניתוח לאחר שתרמה את כלייתה לבעלה. השר ביטון, שכיהן כראש מועצת ירוחם בין 2010 ל-2018, הודה לאנשי צוות החינוך העירוני ולראש המועצה טל אוחנה, על ההצלחה הגדולה של המערכת ביישוב, שוחח עם התלמידים והתלמידות, ואף הצטרף לשירת "המלאך הגואל" לברכתם.

 

 

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה