חדשות

מגשימי חלומות

חדשות24 בפברואר 2020    דקה אחת
0

עובד עיריית באר שבע המתנדב ב"איחוד הצלה" דאג לממש את משאלתו של נער תושב העיר הסובל מעיכוב התפתחותי חמור

מגשימי חלומות
"העיניים שלו מאושרות". רפאל עם המתנדבים באמבולנס | צילום: דוברות "איחוד הצלה"

חלומו של רפאל גברילוב (17) מבאר שבע התגשם בידי מתנדבי "איחוד הצלה".

ל"שבע" נמסר, רפאל נולד פג במשקל נמוך, וכתוצאה מכך הוא סובל עד היום מעיכוב התפתותי חמור. בשנים האחרונות, החל להתעניין בכלי רכב חירום שונים. רפאל רצה להיות בתוך אמבולנס במציאות. תרצה אימו, ביקשה מאוד להגשים את חלומו. "יש לי מכר בעבודה שלי בעיריית באר שבע, בשם אדיר נחמני, שהוא גם חובש בכיר ב'איחוד הצלה'", משחזרת תרצה. "סיפרתי לו על הרצון של רפאל להיכנס ולראות אמבולנס, ומשם הכל התגלגל הלאה". נחמני ששמע על המקרה, לא בזבז זמן, והחליט להגשים לרפאל את החלום.

באחרונה, יצאו נחמני וחבריו לצוות עם אמבולנס מאובזר בכל הציוד הרפואי אל ביתו של רפאל; "לקחתי את חבריי שמואל טוויל ואשר אוחנה, 2 מתנדבים שלנו בבאר שבע" מספר נחמני. "עלינו על אמבולנס, ויחד נסענו לביתו בהפתעה גמורה".

כשהגיעו לביתו, רפאל המופתע לא עמד בהתרגשות. נחמני והמתנדבים העלו אותו לתוך האמבולנס, הלבישו לו את הווסט הכתום המשמש את החובשים, והציגו לרפאל את המכשור הרפואי הקיים באמבולנס. "הצגנו לו את מכשיר הדפיברילטור", מוסיף נחמני. "הראינו לו את אופן תפעול המכשיר, והסברנו לו שזה מכשיר שאיתו מצילים חיים במקרה של אירוע לבבי. בנוסף, הצגתי לו את הציוד הרפואי באמבולנס. ראיתי איך הוא נרגש ומתלהב לראות את זה. אני שמח שהגשמנו לו את החלום".

תרצה עדיין מתרגשת מאז המפגש: "אין לי מלים לתאר כמה רפאל שמח; ראיתי איך העיניים שלו מאושרות. זה החלום שלו כבר במשך כמה שנים. הוא יושב וצופה בסרטונים של אמבולנסים ואופנועים של 'איחוד הצלה' ברשת, וכל כך רצה לראות את זה פעם אחת מבפנים. אני מודה לכל המתנדבים שבאו ושימחו אותו, והגשימו לו את המשאלה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה