חדשות

מתחם כושר גופני במקיף ג' בבאר שבע

חדשות16 בפברואר 2020    דקה אחת
0

מערכת החינוך מגדירה מחדש את המושג "הפסקה פעילה", ומי שייהנו ממנה בדרום הם תלמידי המקיף מבירת הנגב

מתחם כושר גופני במקיף ג' בבאר שבע
מקיף ג' באר שבע | צילום: "שבע"

מקיף ג' בבאר שבע יתהדר בקרוב במתחם כושר גופני חדש. ל"שבע" נמסר, שמשרד החינוך הקצה באחרונה יותר מ-3 מיליון שקלים להקמת מתחמי כושר גופני בחצרות תיכונים וחטיבות ביניים, כחלק מתוכנית מערכתית לטיפול בבעיית ההשמנה בקרב ילדים. אחד המוסדות שייהנו מאופני ספינינג, מתקני חתירה לאירובי, מכשירים ללחיצת כתפיים ועמדות סקווטים הוא כאמור מקיף ג' בבירת הנגב.

התלמידים שיוכשרו להשתמש במתקני הכושר החדשים (שיוצבו בבתי ספר שש שנתיים ובחטיבות עליונות, במטרה לעודד פעילות גופנית עצמאית, הפסקות פעילות) במסגרת שיעורי החינוך הגופני, יוכלו להוסיף להתאמן עליהם בזמנם הפנוי גם במהלך ההפסקות ובשעות אחר הצהריים והערב. העלות הממוצעת של מתחם כושר בית ספרי עומדת על כ-200 אלף שקלים, והמתחמים יהיו מוצלים ומוארים בערבים, כדי שיוכלו לשמש גם לאחר שעות הלימודים.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "מחקרים מצביעים על ירידה בזמן המוקדש לפעילות גופנית, בצד עלייה במשקל ותחלואה בקרב ילדים ומתבגרים. לנוכח הנתונים הללו, הצבנו במשרד את הגברת הפעילות הגופנית והחינוך לתזונה נכונה, בקרב תלמידי מערכת החינוך, כמשימה לאומית. מתחמי הכושר הגופני החדשים ייצרו עבור התלמידים תנאים והזדמנויות לפעילות גופנית, ויביאו להגדלה חשובה של זמן הפעילות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה