חדשות

"נפש בנפש" באוניברסיטת בן גוריון

חדשות3 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

האוניברסיטה הדרומית והארגון המעודד עליית יהודים מצפון אמריקה ירחיבו את שיתוף הפעולה ביניהם

"נפש בנפש" באוניברסיטת בן גוריון
דנו בתוכניות שיתוף פעולה עתידיות. נשיא האוניברסיטה ומנכ"ל הארגון | צילום: יח"צ

נשיא אוניברסיטת בן גוריון פרופ' דניאל חיימוביץ, נפגש באחרונה עם מייסד ומנכ"ל ארגון "נפש בנפש" הרב יהושע פס, כדי לדון בהעמקת מערכת היחסים ושיתופי הפעולה בין 2 הארגונים.

ל"שבע" נמסר, שבקיץ האחרון למדה קבוצת עולים חדשה מצפון אמריקה עברית דרך תוכנית אולפן מטעם האוניברסיטה. פרופ' חיימוביץ תיאר בפני הרב פס את תוכניות ההרחבה של אוניברסיטת בן גוריון לשנים הקרובות, וה-2 דנו בשיתופי פעולה הדדיים.

"עולים מצפון אמריקה מביאים עימם מסירות ודבקות רבה לישראל. אנו רוצים להעניק להם את הכישורים וההזדמנויות לשגשג כאן בנגב, ולעשות שינוי משמעותי", אמר חיימוביץ, שבעצמו "עשה עלייה" מפנסילבניה ב-1984. "אנו מזמינים אותם להפוך לאחד ממנועי הצמיחה של אקו-סיסטם החדשנות, שמשנה את פני הנגב".

ואילו פס, מייסד ומנכ"ל "נפש בנפש" הוסיף: "האוניברסיטה היא שותפה טבעית למתן הסיוע ולתוכניות שאנחנו מספקים לעולים חדשים. יחד אנו מצפים לעצב את פני ישראל, ולממש את הפוטנציאל הגלום באזור".

ארגון "נפש בנפש" מעודד עלייה של יהודים לא"י מארצות דוברות השפה האנגלית וצפון אמריקה, ומסייע לעולים להיקלט באופן מיטבי. הארגון פועל בשיתוף פעולה עם ממשלת ישראל וארגוני יהדות העולם ובזכותו עלו לארץ כ-45 אלף יהודים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה