חדשות

הפנינג ענק לחיילים בחניון עיר הבה"דים

חדשות4 ביולי 2019    דקה אחת
0

כ-20 אלף חיילי צה"ל השתתפו באירוע לסיום שבוע ההוקרה לחיילים שקיימו ארגון "יחד למען החייל" ומתנדבי סניף באר שבע בראשות ציפורה חלפון

הפנינג ענק לחיילים בחניון עיר הבה"דים
למען החיילים. ההפנינג בקריית ההדרכה | צילום: באדיבות "יחד למען החייל" באר שבע

הפנינג ענק בהשתתפות כ-20 אלף חיילים התקיים באחרונה בחניון קריית ההדרכה הצבאית שבצומת הנגב (עיר הבה"דים), במסגרת פעילות "שדרוג יום א'", שערך ארגון "יחד למען החייל" (קרן לב"י ו"האגודה למען החייל"), עם מתנדבי סניף באר שבע בראשות ציפורה חלפון.

ל"שבע" נמסר, שהפעילות חתמה את "תודה"!, שבוע ההוקרה לחיילי צה"ל שנערך זו הפעם ה-3, ונועד להעריך ולהוקיר את החיילים והחיילות המשרתים בצבא. במהלך השבוע, התקיימו ימי כיף לחיילים בודדים וללוחמי החוד, מופע ענק למתגייסים, אירועים ופעילות התנדבותית לרווחת החיילים ברחבי הארץ. בין היתר, נעו ניידות עם מתנדבים בין הבסיסים השונים וחילקו לחיילים פינוקים מרעננים, ורשתות ובתי עסק נרתמו כדי לספק לחיילים הטבות שונות.

בהפנינג המרכזי בחניון קריית ההדרכה, אליו מגיעים מדי יום ראשון אלפי חיילים בדרכם לבסיסים שונים בדרום, פגשו החיילים כ-70 מתנדבים ומתנדבות מסניף "יחד למען החייל" בבירת הנגב, שקיבלו את פניהם עם ארטיקים, חטיפים ופינוקים. די. ג'יי פתח את הבוקר עם מוזיקה טובה וריקודים. בהמשך, נערכה פריסה של מאות מתנדבים בתחנות ההסעה השונות ברחבי המדינה שפינקו את החיילים באהבה רבה וצידה לדרך, ובתחנת הרכבת בלהבים פגשו המתנדבים כ-3,000 חיילים בדרכם לבסיס, ופינקו אותם בהפתעות.

חלפון, המובילה שמונה קרוב ל 150 מתנדבים (רובם פעילים קבועים וחלקם בשעת חירום, בחתך גילאים מעורב, מתלמידי יסודי ועד הגיל השלישי) מסכמת: "מדובר בפרויקט מטורף בכמויות ובגודל. הלב מתרחב וחוצה כל גבול לנוכח החיילים המתנדבים של סניף באר שבע שעושים עבודת קודש. זה לא דבר של מה בכך; הם עוזבים הכל, ומגיעים להתנדב, והכל עבור החיילים. הם המלאכים המדהימים בכל המערך הזה של 'יחד למען החייל'. זה המעט שאנחנו יכולים להחזיר להם".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה