חדשות

השוטרים פשטו על מסיבת יום ההולדת

חדשות24 ביוני 2019    דקה אחת
0

בני הנוער שחגגו עוכבו לאחר שלפי החשד השתמשו בסמים

השוטרים פשטו על מסיבת יום ההולדת
צילום: דוברות המשטרה

למשטרת ישראל נודע על מסיבת יום הולדת, "בעלת מאפיינים פליליים", שאמורה הייתה להיערך בלילה שבין שבת לראשון ביער, באזור מועצה אזורית מרחבים.

שוטרים סמויים נערכו מבעוד מועד לקבלת האורחים, בני נוער כבני 15-17 מהיישובים הסמוכים, שהגיעו למקום וחלקם נצפו משתמשים עפ"י החשד בסמים ושותים אלכוהול. השוטרים יצאו מן הסבך והפסיקו את ביצוע העבירה.

מהמשטרה נמסר כי עוכבו 12 בני נוער, כשבחיפוש נתפסו חומרים חשודים כסמים מסוכנים, בכמות לצריכה עצמית.

הורי הקטינים, תושבי היישובים הסמוכים, זומנו למתחם המסיבה והוסברה להם חומרת העבירה והם קיבלו אחריות על הקטינים וקיבלו זימון להמשך טיפול עפ"י חוקי הנוער.

"משטרת ישראל קוראת לציבור ההורים לגלות מעורבות הורית בנעשה בקרב ילדיהם בני הנוער ובפרט לקראת היציאה לחופשת הקיץ", נמסר מהמשטרה.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה