חדשות

הפוסט ש"הפיל" את עבריין התנועה

חדשות20 במרץ 2019    דקה אחת
0

עבריין התנועה מכסייפה "התפרסם" לאחר שתיעדו את עבירת התנועה שלו ב"פייסבוק"...

הפוסט ש"הפיל" את עבריין התנועה
עקיפה מסוכנת. תיעוד העבירה | צילום: הפוסט ב"פייסבוק"

משטרת ישראל פועלת גם במרחב הווירטואלי: ל"שבע" נמסר, שלפני מספר ימים, הובא לידיעת המשטרה פרסום פוסט ברשת החברתית "פייסבוק", שבו מתועד נהג משאית, המבצע עקיפה באופן בריוני ומסוכן על קו הפרדה רציף.

עם קבלת הפנייה, ראו במשטרת ישראל את האירוע בחומרה, והעבירו אותו לטיפול היחידה המרכזית באגף התנועה במשטרה. לאחר מאמצים ופעולות חקירה, הצליחו בלשי אגף התנועה לאתר את הנהג, ולעכבו לחקירה.

במהלך פעולות החקירה עלה, שהעקיפה בוצעה ביום חמישי לפני כשבועיים (ה-7 בחודש), על כביש 40, כחצי ק"מ מצומת נאות סמדר, כאשר הנהג היה בדרכו מכיוון אילת למצפה רמון. האיש (41) תושב כסייפה, שוחרר בתום החקירה, עם זימון לבית המשפט, ובימים הקרובים, יוגש נגדו כתב אישום, באמצעות מחלקת תביעות תעבורה של משטרת ישראל.

במשטרה מציינים, ש"משטרת ישראל תפעיל את כל האמצעים, העומדים לרשותה, כדי למצות את הדין עם עברייני תנועה, ותנהג באפס סובלנות כלפי עבירות מסכנות חיים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה