חדשות

ספרייה בתחנה

חדשות13 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

"תחנות קריאה" חדשות הוצבו בימים אלה בבאר שבע

ספרייה בתחנה
תחנת קריאה | צילום: באדיבות עיריית באר-שבע

עיריית באר שבע, באמצעות אגף הפיקוח העירוני, הציבה תחנות קריאה חדשות ברחבי העיר: ל"שבע" נמסר, שהתחנות הונחו במרכז גילת שבשכונה ד' (העובר בימים אלה תהליכי חידוש ושדרוג), במרכז המסחרי שברחוב יעלים בשכונה ה' ("הגשר") ובסמוך למרכז הקהילתי "רמות ספורטיב" שבשכונת רמות. הפרויקט החברתי קהילתי מאפשר לתושבים לחלוק ספרי קריאה שאינם בשימוש עם כלל הציבור, ללא כל עלות.

לפני כשנה וחצי, הוקמה תחנת קריאה ראשונה במרכז ח"ן בשכונה ב', במסגרת פיילוט ראשוני שקידמה העירייה, ביוזמתה של קבוצת סטודנטים, שפעלה במסגרת ארגון "שגרירי רוטשילד", והציגה את הרעיון בפני גורמי המקצוע ברשות.

בעירייה מבטיחים לבחון, בחודשים הקרובים, הצבה של תחנות קריאה נוספות באזורים שונים ברחבי בירת הנגב, כחלק מהתוכניות לחידוש מרחבים ציבוריים והפיכתם למזמינים ונעימים לשהייה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה