חדשות

"חורף חם" עם משטרת ישראל

חדשות22 בנובמבר 2018    דקה אחת
1

במשטרת ישראל תחנת באר שבע החלה פעילות ממוקדת שתכליתה שימור והגברת תחושת הבטחון של הציבור, "בדגש למרחב הציבורי בעיר באר שבע באזור השווקים, מרכזי בילוי, תחנות הסעה, ותחנות התחבורה הציבורית המרכזיות"

"חורף חם" עם משטרת ישראל
משטרת ישראל בפעולה ב"ביג" באר שבע | צילום: דוברות המשטרה

במסגרת הפעילות אשר זכתה בשם הקוד "חורף חם", מתבצעת אכיפה כנגד עבירות בתחום האלימות, הסמים, ההימורים ועבריינות הכביש. האכיפה מתבצעת בשילוב זרועות עם עיריית באר שבע ורשויות נוספות.

עד כה נרשמו עשרות דו"חות תנועה בתחום איכות החיים (הפרעות תנועה, חסימות מעבר, השלכת פסולת, מוזיקה רועשת), עוכבו או נעצרו עשרות חשודים בביצוע עבירות בריונות, אלימות ורכוש.

"הפעילות מתבצעת על בסיס יום יומי ובעצימות גבוהה בסיוע כוחות שיטור סמויים וגלויים והכל למען שמירה על מרקם החיים התקין ובטחון הנפש והרכוש", נמסר מהמשטרה. "משטרת ישראל פועלת כל העת במרחב הציבורי למען ביטחונו ושלומו של הציבור".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • לאוניד
    אלימות .

    תקפו אותי אתמול מי אקדח מזמן נסיעה כביש 40. מה קורה עם זה! איפו מחבל? למה לא יוצרים קשר איתי! למה לא עובדים זריז? איפו תוצאות. במזל לא ניפצנו אני ועוד שני אנשים במזל!!!