ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

הישרדות: על העונה המטלטלת שהסתיימה בהישארות

ספורט12 במאי 2022    17 דקות
0

מנכ"ל הפועל 'אלטשולר שחם' באר שבע, תומר ירון, מסכם את 21/22, העונה הכי לא צפויה של האדומים מבירת הנגב בליגת העל, החל מהפרישה של אור לאומי לפני תחילת האימונים, דרך עזיבת רמי הדר במהלך העונה והחתמתו של כריסטופורוס ליבאדיוטיס במקומו, וכלה בהגעה של אנטוניו בלייקני לקונכייה. על מה שהיה ומה שצפוי

הישרדות: על העונה המטלטלת שהסתיימה בהישארות
בקרוב הכניסה למשרדים החדשים של המועדון ליד הקונכייה. תומר ירון | צילום: אילן שי

קבוצת הכדורסל של הפועל באר שבע סגרה השבוע את עונתה הרביעית בליגת העל, עונה לא פשוטה, שאלמלא מכבי ראשון לציון, הייתה מסתיימת בדמעות. לא מעט טעויות נעשו במועדון של כפיר ארזי, למרות שהיו גם נסיבות מקלות לרמה שהציגו השחקנים בלא מעט משחקים העונה. בסופו של דבר הקבוצה הבטיחה, שלושה מחזורים לסיום, הישארות, מה שמאפשר לצוות המוביל של המועדון האדום להתחיל לתכנן עוד עונה בליגה הבכירה, בתקווה להסקת מסקנות, ותיקון של כל מה שטעון שיפור.

למחרת הניצחון על מכבי ראשון לציון, פגשנו את המנכ"ל, תומר ירון. לפני שיחת הסיכום, ערכנו סיור קצר בבניין המשרדים החדש שאוטוטו יימסר לידי ראשי המועדון, ובינתיים, ישבנו בחדר המאמן שבקונכייה הסמוכה.

 

"קיווינו שלא יעזוב". תומר ירון עם רמי הדר ורועי ליכטנברג

 

"זו הייתה עונה מטלטלת", פותח ירון את השיחה, "עברנו לאורכה הרבה מאוד דברים בתוך המועדון, בתוך הארגון, כשכמובן שהזרקור על העזיבה של רמי הדר אחרי 3 שנים וחצי, כשהוא מחזיק ביד חוזה לעוד שנתיים וחצי.

זה הפתיע?

"אותי באופן אישי, לא. הייתי קרוב מאוד אליו. קיוויתי שהחתימה לעוד שלוש שנים תיתן את השקט הנפשי ברמה שלו כאדם, כדי להיות עם ראש נקי ולעשות את ההכנות לעונה. אני לא חושב שהוא עזב בגלל תחושה של מיצוי, היו לכך סיבות אחרות, ביניהן גם אישיות. כבר בקיץ עברו אצלו מחשבות, לפני שהוא חתם לעוד שלוש עונות, לצאת לאיזו חופשה, וככול שהתקדמה העונה, הרגשתי שזה עלול לקרות, למרות שקיוויתי שלא. אנחנו כמערכת, עשינו הרבה מאוד דברים בשביל שזה לא יגיע לשם, אבל זו הייתה ההחלטה שלו, והיא הייתה קשה גם עבורו. אני בקשר אישי עם רמי גם כיום, ודיברתי אתו אחרי שהבטחנו הישארות. הייתה לנו שיחה מאוד ארוכה. רמי מאוד אוהב את המועדון הזה והוא מאוד חשוב לו. גם המועדון אוהב אותו ומוקיר לו המון תודה על מה שעשה עבורו. הוא לא היה רק מאמן שמביא תוצאות. אני אישית למדתי ממנו המון סטנדרטים של איך צריך להיראות מועדון, וכשבן אדם כזה הולך, בטח אחרי תקופה כל כך ארוכה, זו טלטלה, ואני חושב שזו הייתה הבולטת העונה".

אמרת שיש עוד סיבות לכך שהעונה הייתה כל כך מיוחדת עבורכם.

"הסיפור עם אור לאומי, למשל. אומרים, זה כבר היסטוריה, תפסיק לחזור לזה. אבל זה עניין משמעותי. פתאום שחקן שהוא ישראלי מהבכירים, והיה אמור להיות כאן במשבצת של 25-20 דקות למשחק עם שכר מכובד מאוד, מישהו שהיה אמור להיות חלק מאוד משמעותי בפאזל, מודיע, עוד לפני תחילת האימונים – 'אני פורש'. עוד לפני שהוא חתם כאן, היה קושי גדול מאוד למצוא גארד ישראלי. מבחינתנו זה היה כמו 'חרב עליך עולמך'. זה היה חוסר אונים טוטאלי".

 

תוכניות שהשתבשו. אור לאומי | צילום: הפועל 'אלטשולר שחם' ב"ש

 

שוק שחקנים מצומצם

"מי שלא מכיר את השוק ואת הכדורסל הישראלי, מי שמגיע מהכדורגל, ששם ההיצע מאוד רחב, לא מבין את הקושי בענף שלנו. אצלנו , 'התנעת – נסעת'. קיבלת החלטה שאתה מחתים אותו, זה השחקן. השוק התקדם, כמעט ואין שחקנים פנויים. זה התחיל משם, זה הפך לכדור שלג שהתגלגל והעסיק אותנו רק בחפש את חתיכה החסרה בפאזל".

 

מחזיק חוזה לעוד עונה. נטע סגל | צילום: לירון מולדובן

 

נטע סגל לא הספיק?

"עם כל הכבוד לנטע סגל, ואני מת עליו, הוא מחזיק חוזה ויהיה פה גם בעונה הבאה, עשה פה עונה מצוינת ודברים מדהימים. הוא באמת נכס למועדון הזה. אבל בסופו של דבר, נשענו על נטע בלבד בעמדות האלה, וזה משהו שבגללו כל הזמן רדפנו אחרי הזנב של עצמנו. זה המשיך בעוד כל מיני דברים שקרו פה בתוך המערכת. אחרי שרמי הלך, סגרנו עם כריס (כריסטופורוס ליבאדיוטיס) הקפריסאי. מקבלים אישור להעסיק אותו ואז מושכים את האישור אחורה. כל דבר כזה הוא טלטלה למערכת. 'מה, הולכים לעשות לנו בעיות?', אז אתה צריך להילחם על זה. אני מזכיר לך את 'המלחמה' בתחילת העונה על בן אייזנהארט – ישראלי או לא ישראלי, מול הוועדה למתאזרחים, שזו הייתה הזיה מוחלטת".

שכר כמו של וילביקין

"תוסיף לכל זה גם את הפרשה עם אנטוניו בלייקני, שאתה מחתים שחקן והוא חופשי והוא פה ומתאמן, ויושב מישהו בבחריין ומחליט שהוא לא חותם על טופס העברה, והם ממציאים לך איזה סיפור, ואתה מגיש ערער לפיב"א. בהתחלה הם מקבלים אותו, ובאותו ערב אומרים לך שההחלטה שנתנו בבוקר מבוטלת, ולמחרת ידונו בה מחדש, ובסוף הוא כאן תקופה של חודש וחצי, ובפועל יכול לשחק 3 משחקים וחצי במקום 7-6. אז כל העונה הזו הייתה תסריט הזוי שעל רובו התגברנו, אבל האירועים בהחלט השפיעו”.

השכר של בלייקני הוא באמת כל כך גבוה?

"אם אני לוקח את המשכורת החודשית של בלייקני, הוא אחד השחקנים היקרים בליגת העל שלנו, במספרים של סקוטי וילבקין במכבי תל אביב (שכרו של שחקן מכבי תל אביב כ-1.8 מיליון דולר לעונה…). שילמנו הרבה מאוד כסף עבור שחקן שיוצר ברמה מאוד גבוהה, שיכול לנצח משחקים בעצמו. ולכן קיבלנו החלטה לשים עליו הרבה כסף. ההגעה שלו אלינו היא מקרית. באחד הלילות, כשהבנתי שצריכים לעשות איזה מהלך קיצוני, והתחלתי לחפש איפה יש שחקני כדורסל יקרים, ואחרי שהבנתי שמהנ.ב.א יהיה מאוד קשה למשוך שחקן, עברתי מספר קבוצות לא אירופיות קלאסיות, ובין השאר הגעתי לליגה הבחריינית, ונתקלתי בשם של אנטוניו, שהכרתי אותו מהנ.ב.א. הייתי בטוח שהוא עדיין בסין, לא ידעתי שעבר לבחריין. אני זוכר שהשעה הייתה 2 וחצי בלילה, ושלחתי הודעה לדניאל (רביץ, המנהל הספורטיבי). בבוקר הוא ענה לי ברמה של 'מה יש לך?'. עניתי לו 'בוא ננסה, מה יש לנו להפסיד?'. דניאל הרים טלפון באותו היום לסוכן שלו. הוא ענה שבעוד שלושה ימים החוזה שלו מבוטל כי הוא לא מקבל כסף, מכיוון שבעל הבית של הקבוצה עצור על העלמות מס, ואם אנחנו מוכנים לשלם לו מה שהוא מקבל, אין בעיה. זה מה שקרה".

 

בשיחה צפופה עם בלייקני. ליבאדיוטיס ליד הספסל | צילום: אילן שי

 

הסקי, חזירי הבר והפגוש

"וקרו בדרך עוד דברים. אלה סיפורים קטנים, זאת עונה מכוננת. בסוף אתה לומד להתמודד עם הדברים. הנה סיפור שלא קשור לשחקנים: אנשי צוות שנסעו לצפון לעשות סקי, נתקלו ליד מג'דל בחזירי בר שקפצו לכביש וכל הפגוש של הרכב התפרק. האוטו הגיע לבאר שבע, הפגוש הוחלף והאוטו טופל. כעבור שלושה ימים, הרכב, ששייך למועדון,  חנה ברחוב, ומשאית הובלות הידרדרה לכיוונו, ואותו פגוש התפרק שוב. אז חוזרים לפחח, והוא שואל 'מה יש לכם?'. זאת עונה כזאת, מאוד מורכבת. בסופו של דבר התמודדנו עם כל הקשיים והתקלות, לא נכנסנו לפאניקה.

"בתפיסה שלנו, מכיוון שהפועל באר שבע היא לא מועדון עשיר (שכר השחקנים הוא הנמוך בליגת העל), עדיין ללא מספיק מסורת וחסרי ניסיון בהתמודדות עם סיטואציות שונות, יש לו קושי למשוך שחקנים ישראלים, עבורם באר שבע היא לא מאוד אטרקטיבית, וזה בכלל לא קשור לכסף. אנחנו הבנו שצריכים לתת משהו אחר בכל המסביב, ולכן ההשקעה הגדולה שלנו במעטפת, אחרי מכבי תל ואולי גם הפועל ירושלים, אנחנו אחת משלוש הקבוצות עם ההשקעה הכי גדולה במעטפת".

למה אתה מתכוון כשאתה אומר מעטפת?

"לצוות מסביב, ברמת מאמני הכושר, התזונאים, פסיכולוגים ומאמני היכולות האישיות. לדעתי, אם היינו משקיעים יותר תקציבים בשחקנים ופחות במעטפת, היינו יורדים ליגה מזמן, כי בסופו של דבר, היכולת של הפועל באר שבע למשוך שחקנים ברמות הגבוהות היא מוגבלת, ואני לא מדבר על הזרים, כי זרים זה עניין של בינגו. חוץ ממכבי תל אביב והפועל ירושלים, כולם הולכים על אותן עלויות של שחקנים, מה שנותן לך את האפשרות למשוך את השחקנים מהדרג השני או את החבר'ה הצעירים שחלקם ראינו השנה, חלקם נראה בעתיד וחלקם אולי לא נראה, אבל זה נותן להפועל באר שבע את השם של מועדון שמפתח שחקנים, ונותן סביבת עבודה מקצוענית למאמן, לצוות, לכל המעטפת, ומתוך זה, גם לשחקנים ברמה הכי גבוהה שיש בישראל. זה גורם לשחקנים כמו דרק פארדון או אנטוניו בלייקני לשקול לבוא לכאן, עזוב שזה גם עניין של כסף, אבל עדיין היו להם הצעות, ואם אנחנו מסתכלים לאורך השנים, תמיד היו לנו 3-2 זרים שהם פוטנציאל והתחילו את הפריצה שלהם אצלנו".

 

תרומה חשובה. מאמן הכושר מנואל לופז | צילום: הפועל 'אלטשולר שחם' ב"ש

 

שגרירים של המועדון

"פארדון כבר היה שחקן מוכר, וזה שהוא הגיע לכאן, זה נס מבחינתנו. החבר'ה האלה, כל מי שעושה התקדמות בבאר שבע, הופך לשגריר, כי בסופו של דבר, כשאני מרים טלפון לסוכן של קיילב אגאדה, ויש על המדף שלו 3 זרים, שאחד מהם מעניין אותי, הוא ישים אותו בבאר שבע, כי הוא ראה מה זה עשה לקיילב, ואיך המועדון הזה עובד. הסוכן של דרק פארדון מבין מה קורה עכשיו, וכן הלאה. היו לנו המון הצלחות כאלה. אני מסתכל לאן המשיכו שחקנים ששיחקו אצלנו, זה מטורף – פטרוסלי מפרק את הליגה האיטלקית, עושה מספרים פסיכיים. טאנר לייסנר חזר לגרמניה ואז עבר לטורקיה ועשה מספרים משוגעים עם משכורת פסיכית, ומשחק היום בליטא בקבוצת צ'מפיונס, שלא לדבר על כריסטון סמג'ה, שאני לא לוקח קרדיט עליו כי הוא הגיע אלינו מהנ.ב.א, ויש עוד שחקנים שעושים חיל, כמו אגאדה באוסטרליה, שהקבוצה שהוא משחק בה מובילה את הליגה שם, ואפילו סילאס מלסון, שהחליף את סמאג'ה ועושה מספרים נהדרים בבלגיה. החבר'ה מצליחים, ואני לא מדבר על אריק גריפין, שעבר לא.א.ק אתונה בהרבה מאוד כסף ועשה עונה אדירה ביוון. כל אחד כזה הוא שגריר מצוין שלנו".

 

מספרים מטורפים. דרק פארדון | צילום: לירון מולדובן

 

מה קורה עם מאמן לעונה הבאה?

"יש לכריס חוזה עם אופציה הדדית לעונה הבאה. אנחנו בוקר אחרי המשחק. לא דיברנו עד היום, לא אנחנו ולא כריס. אני לא יודע מה הוא חושב. אנחנו צריכים קודם כל לשבת עם עצמנו, לסכם את העונה. יש מנהל ספורטיבי,  בעלים ומנכ"ל ועוד חבר'ה בתוך המערכת הזו שמקבלים את ההחלטות המקצועיות. צריך לשבת ולחשוב קודם על עצמנו, מה עבד יותר, מה פחות. בסך הכול כריס הביא את התוצאה שלשמה הוא הגיע אלינו. הוא בא לקבוצה בסיטואציה מאוד מורכבת אחרי שדמות מאוד דומיננטית כמו רמי עזבה. חלק מהשחקנים לקחו על עצמם סוג של אשמה בעניין הזה, שבגללם רמי עזב, והם היו לא בסדר ברמת המאמץ שנתנו. את עמית זיס ונטע סגל זה טלטל מאוד, כי הם שחקים ש'נולדו' עם רמי הדר וזה היה עבורם מאוד קשה. אז בסופו של דבר, זה שהקבוצה לא התפרקה, זה גם לזכותו של כריס, שהצליח לשמור על מערכת שהיא עובדת ולוחמת, וראינו את זה עד למשחק האחרון. אז לא צריך למהר ולחרוץ את גורלות".

 

ימשיך עוד עונה? כריסטפורוס ליבאדיוטיס | צילום: אילן שי

 

לקראת 22/23

"יחד עם זאת, עד שבלייקני הגיע, זה נראה לא טוב. ממחזור 7 או 8 ועד ל-5 המחזורים האחרונים, זה נראה רע מאוד רוב הזמן, ואלה דברים שנצטרך להבין למה ואיך, ואיפה ההשפעה של המאמן והצוות המקצועי באופן כללי. אבל היו גם דברים טובים העונה. אני חושב שמאמן הכושר, מנואל לופז, עשה עבודה פנטסטית, אחת העונות שכמעט לא היו פציעות רציניות".

נלחמתם על עידן אלבר, והוא כמעט ולא שיחק.

"עידן הוא סיפור שגם ממנו נצטרך ללמוד לקחים. לאורך כל העונה ניסינו להביא אותו אלינו, ילד מאוד מוכשר. אבל אסור לשכוח שחולון משחקת בשתי מסגרות (בליגה הישראלית ובאירופה), אימונים זה לא ממש אימונים, הוא היה השחקן ה-11, וגם בחמש נגד חמש באימונים הוא כמעט ולא שותף. הוא הגיע אלינו, ופתאום התחיל להתאמן באופן יותר אינטנסיבי, לעבור מאפס למאה זה קשה לגוף, הוא סבל מפציעה טורדנית בשריר האחורי, וזה לא מחלים, ואז הוא משחק, ויומיים אחרי כן לא מתאמן, זה היה קשה להתקדם עם הקבוצה. יחד עם זאת,  אני חייב לציין שמאמן הכושר שלנו עשה עבודה אדירה במניעת פציעות, וגם צוות הפיזיותרפיה שלנו טיפל במסירות ובמקצועיות בפציעות, שלא היו חמורות או חריגות. בכלל, מאמן הכושר שלנו הוא אחד הכוחות העולים בתחום של היכולות הגופניות ברמה האירופית. גם מאמן היכולות האישיות שלנו, פאבלו דה קוסטה, קידם מאוד את השחקנים ברמה האישית, אבל כמו שאמרתי, היו דברים פחות טובים העונה שצריך לקחת ולראות איך  בונים אחרת. יש קבוצות ששמות את הכסף שלהן על 8-7 שחקנים, ועוד ארבעה שיהיו ילדים מהנוער. צריך לחשוב, יש צורך בהסקת מסקנות עמוקה".

 

מעבר קשוח. עידן אלבר | צילום מסך מתוך ערוץ הספורט

 

מישהו סגור לעונה הבאה?

"נטע סגל מחזיק בחוזה, גם רון ציפר. לעמית זיס אין חוזה בהפועל באר שבע. בקיץ שעבר הייתה מלחמה מאוד קשה כדי להשאיר אותו בקבוצה. לעידו שבת יש חוזה עם אופציית מועדון וגם לחלק מהזרים – אמיר בל לעוד שנתיים, קודי דמפס, ג'וניור איטו. אני הייתי רוצה לראות את בן אייזנהארט ממשיך לעונה שביעית אצלנו, הוא חלק מאתנו. מבחינתי הוא המועדון. הוא עומד בפני חתונה, אשתו לעתיד היא ממיתר, החיים שלו פה. גם לקודי דמפס יש בת זוג באר-שבעית, וגם איטו לא צפוי לנסוע בתקופה הקרובה. את אימא שלו הוא לא ראה משנת 2010 (!), בגלל פרוצדורות שמנעו ממנה לצאת מקונגו, והוא לא יכול היה לנסוע. מגיל צעיר הוא שיחק בקולג'ים של ארצות הברית. יש רצון גדול מאוד שאימא שלו תבוא לישראל להיות אתו איזושהי תקופה.

"רוב הקבוצות בליגת העל הולכות לאופציה של 5 זרים. השנה כבר היו 5 קבוצות ששילמו את הקנסות הגבוהים בגלל רישום 5 זרים בטופס המשחק (כ-800 אלף שקל). בשנה הבאה, בגלל המצב הקשה של השוק הישראלי, כנראה שעוד קבוצות ילכו לשם. כל המהלכים שלנו יהיו נגזרות של ההחלטות שנקבל. לאור הסיטואציה בשוק, זה יכול לשחק לטובתנו, יכול להיות שיפלטו ישראלים (כי זרים יתפסו את 'הבלטה' שלהם), או שאנחנו נלך לאופציה של 5 זרים. זה מורכב מאוד, אבל בסופו של דבר זה מה שישפיע על הזהות של הסגל ושל השחקנים שיישארו פה. בסוף יש גם את רצונות השחקנים עצמם. אתה לא יכול להחזיק אף אחד בכוח".

מחפשים כבר שחקנים?

"דניאל רביץ ואני כל העונה מסתכלים, בוחנים ועוקבים אחרי שחקנים".

 

מחפשים כל השנה. דניאל רביץ | צילום: טים נודלמן (הפועל ב"ש)

 

מישהו מראשון לציון, שירדה ליגה?

"יש שחקן שכל קיץ השם שלו עולה, יובל שניידרמן, מנבחרת הנוער ונבחרת העתודה של ישראל, שחקן בית של הפועל ירושלים. בקיץ האחרון, לפני שעידו שבת חתם אצלנו, היה אתו משא ומתן, אבל הצוות המקצועי של הפועל ירושלים החליט שהוא לא משחרר אותו. באמצע העונה, כשנועם דוברת הגיע, הם שחררו אותו לראשון. הוא לא שיחק עד 5-4 המחזורים האחרונים. אני מאוד שמח בשבילו שהוא רואה דקות משחק, אני חושב שיש שם פוטנציאל, אבל אנחנו במקום אחר היום. יש לנו את עידו שבת".

איזה זר היית רוצה שיישאר כאן?

"אנטוניו בלייקני. הלוואי ובעתיד יזכור חסד נעורים, וישחק אצלנו אפילו חודשיים (עד שתיפתח איזו ליגה שבה הוא ישחק). לא מדובר רק בשחקן מצוין, אין לו בעיה של אגו. אני זוכר שנסעתי לרבע גמר הפלייאוף בליגה הארצית כדי לראות את רון ציפר בשורות א.ס אשקלון, ובלייקני הופיע שם, בא לראות את החבר שמתאמן אתו 3 פעמים בשבוע, ואפילו לא שיחק בבאר שבע. זה אנטוניו. דבר אחד אני בטוח, הוא יהיה שגריר אדיר של המועדון בעולם הכדורסל".

לסיום, משהו חדש בגזרת קבוצת הנשים?

"בימים הקרובים נחתים מנהלת מקצועית. החלטנו להפריד את הנשים והנערות ממחלקת הנוער מבחינה מקצועית. יש לנו כבר 1,200 ילדים במועדון עם מעל ל-20 קבוצות מקצועיות, וזה מורכב. המנהלת המקצועית היא שחקנית נבחרת לשעבר, צעירה ושיחקה בהרבה הצלחה בליגת העל".

אתה לא מביא לכאן את שי דורון?!

"דווקא דיברתי איתה על הג'וב ומאוד רציתי אותה פה, אבל היא עובדת בהייטק בהרצליה. רצתה לבוא, אבל זה לא הסתדר, אבל מי שתבוא לפה היא בהחלט שם בכדורסל הנשים בישראל, והיא אמורה לאמן את קבוצת הנשים (יש במועדון 5 קבוצות בנות + 150 ילדות בבית ספר לכדורסל). המטרה היא שהנשים יעפילו בעונה הבאה לליגה הלאומית. עשינו עונה יפה עם כוח מקומי, סיימנו במקום הרביעי, אבל השאיפה היא להשתדרג".

 

היו דיבורים. שי דורון | צילום: מינהלת ליגת העל נשים

כתבות נוספות

0

מסתמן: כסייפה נגד מיתר בפלייאוף

ליגה ג': מחזור לסיום העונה ותמונת הצמרת מתבהרת. ההכתרה הרשמית של מכבי ב"ש צפויה להיות בשלישי

ספורט14 באפריל 2024    דקה אחת
0

צעד קטן קדימה

רצף ניצחונות שני ל"שלושה" העונה, מעלה את האדומים מבירת הנגב מקום אחד בטבלה. שגיא יחזקאל ורוי חג'ג' הפכו את תוצאת המחצית מול מכבי נתניה. תיקו לצעירי רהט עם עלייה כפ"ס. הפסדים לנערים א' של הפועל ומכבי ב"ש. ניצחונות לנערים ב' של הפועל ומכבי ב"ש. נערים ג' של הפועל ניצחו, של מ.ס ומכבי ב"ש הפסידו. מחלקת הנוער של האדומים בדרך לאבד עוד כישרון

ספורט13 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה