ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

נתיבות הבטיחה פלייאוף

ספורט8 בינואר 2022    5 דקות
0

ליגה ב': שלושה מחזורים לתום העונה הסדירה, ירוחם עדיין נלחמת על אחד מ-6 הכרטיסים. מכבי באר שבע לא תהיה שם. אופקים/מרחבים ושגב שלום יאבקו נגד הירידה

נתיבות הבטיחה פלייאוף
לוד בפלייאוף, מכבי לא | צילום: מימון כהן

בית א'

מ.ס רמלה 0 הפועל ירוחם 4 (2:0) /// לירוחם: מושיקו אביטן (12, 35), ויקטור פרץ (58), אלירן אפריאט (87).

אלירן אפריאט, כובש השער הרביעי לירוחם, מסכם: "באנו למשחק חוץ נגד קבוצה שרוצה להיות בצמרת ומההתחלה עשינו את הדברים בצורה נכונה ועם מהלכים טובים, שבזכותם עלינו ליתרון מבטיח. אחר כך הדברים היו פשוטים יותר עבורנו ועשינו ניצחון חשוב מאד להמשך".

ירוחם חוגגת | צילום מתוך אתר הפייסבוק של הקבוצה

 

הפועל גדרה 1הפועל שגב שלום 0 (1:0) /// שגב שלום ספגה שער בפנדל בדקה ה-45.

מוראד אבו בלאל, מאמן שגב שלום, אמר בסיום: "שיחקנו מול קבוצה עם שאיפות לפלייאוף העליון. במחצית הראשונה שלטנו בקצב המשחק והגענו למצבים וודאים לכיבוש שערים, אבל לצערי החמצנו. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה נפסקה קרן לטובתם, הכדור הוגבה לרחבה, השוער שלנו הדף את הכדור, ומשום מקום השופט ראה תפיסה בחולצה ושרק לפנדל. במחצית השנייה הייתה אצלנו ירידה ביכולת, הם התגוננו ורק העיפו כדורים. ואנחנו לא השכלנו להשוות. הפנים למשחקים הבאים. אני מאמין שבסופו של דבר נצליח לחבר כמה ניצחונות שירחיקו אותנו מהתחתית".

 

בית ב'

מכבי נתיבות 6 צעירי רהט 1 (1:2) /// לנתיבות: ירין אבוקסיס (35, 65), יקיר אזולאי (18), אור לוי (52), אדיר פיטוסי (81), יוני קביליס (84). לרהט: דור דדוש (45).

ירין אבוקסיס, כובש הצמד לנתיבות: "שמחים לנצח ולהמשיך במומנטום החיובי שלנו. הניצחון הוא תוצאה ישירה של עבודה טובה של כולם, עם הרבה פירגון על המגרש. שמח בשביל כל מי שכבש, ומקווה שנביא את היכולת הטובה מהליגה גם לפלייאוף".

דור דדוש, מצעירי רהט: "באנו למשחק עם חצי סגל, בלי 4 שחקני הרכב נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה. במחצית הראשונה עמדנו טוב וירדנו בפיגור מינימלי. בחצי השני הם פתחו עם גול מהיר ונשברנו. משם כבר היה קשה לחזור. הפנים לשבוע ונעשה הכול כדי להשאיר את הנקודות אצלנו".

הבטיחו פלייאוף. פיטוסי, קביליס, אבוקסיס, אזולאי ולוי | צילום: מכבי נתיבות

 

מ.כ ערד/תמר 2 הפועל אופקים/מרחבים 2 (1:2) /// לערד: איתי בן הרוש (4), שמעון אלקבץ (43). למרחבים: יובל חביביאן (41), מייאס אלחמאדי (86). אדום למרחבים: גל תמם (71, צהוב שני). עובד כהן, מי שהיה מזוהה כל כך עם הפועל ערד, שב השבוע לניהול הקבוצה.

איתי בן הרוש, כובש השער הראשון לערד, מסכם: "הייתה מחצית ראשונה מצוינת, הובלנו 0:2 וספגנו שער לא מחויב המציאות בדקה ה-41. במחצית השנייה החמצנו הרבה והיה חוסר מזל, אבל אני מאמין בחברים שנצא מהמצב אליו נקלענו".

 

עוד שער לערד. שמעון אלקבץ | צילום: פרטי

 

שמעון אלקבץ, כובש השני לערד, מוסיף: "עוד משחק שפתחנו מצוין, הובלנו פעמיים, אבל לא השכלנו לגמור את המשחק ולצאת עם ניצחון. במקום זה, במחצית השנייה שיחקנו לידיים של אופקים, ואם עד לפני 2 מחזורים היינו בתקופה רעה של הפסדים, אז עכשיו אנחנו כבר משחק שני ברציפות סופגים בדקות האחרונות ויוצאים עם תחושת החמצה מתוצאת תיקו. לקראת המשחקים הבאים נהיה חייבים ללמוד לשמור על היכולת לאורך כל המשחק ולסיים משחקים כאלה עם 3 נקודות. למרות הכול, אפשר גם להיות מרוצים מ-2 משחקים ללא הפסד, כשהמטרה היא להמשיך לצבור כמה שיותר נקודות ולברוח מהתחתית".

 

שער בכורה במשחק הבכורה. מיאס אלחמאדי | צילום: הפועל אופקים/מרחבים

 

מייאס אלחמאדי, כובש שער השוויון למרחבים: "אני שמח שהצטרפתי לקבוצה. עשינו משחק טוב ועצרנו את הסחף השלילי. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. יש פה קבוצה טובה ואני מאמין שנשאר בליגה ומאוד שמח שהבקעתי במשחק הראשון שלי בקבוצה".

מכבי באר שבע 0 הפועל לוד 5 (2:0)

אור פיצ'חדזה ממכבי באר שבע: "משחק לא טוב שלנו. רצינו לנצח ועשינו הכול, אבל זה מהמשחקים שכלום לא הולך, וזה סוגר את הסיכוי הקטן שעוד היה לפלייאוף, אבל אנחנו לא מורידים את הראש ויש לנו עוד פליאוף תחתון והמטרה שלנו זה להבטיח את ההישארות שלנו כמה שיותר מוקדם, ולא להסתבך במאבקי תחתית".

שמעון לוגסי מהפועל לוד: "ניצחון חשוב מול קבוצה שנלחמה כמונו על כרטיס לפלייאוף העליון ועשתה הרבה צרות לליגה. המשחק התחיל מבחינתנו בצורה טובה, שלטנו בקצב וגול מהיר שלנו שבר את היריבה. הבטחנו לעצמינו את הפלייאוף, מול קבוצת חזקות כמו נתיבות וירוחם. יהיה פלייאוף מעניין, והפועל לוד תדבר חזק עד הסוף".

 

משחקי המחזור הבא

בית א'

הפועל שגב שלום (מקום 9, 9 נק') – מ.ס רמלה (4, 22 נק')

בית ב'

בית"ר מעלה אדומים (7, 11 נק') – מכבי באר שבע (4, 21 נק')
עירונ מודיעין (3, 30 נק') – מכבי נתיבות (1, 35 נק')
צעירי רהט (8, 9 נק') – מ.כ ערד/תמר (6, 13 נק')

כתבות נוספות

1

זרק את ההולטר והניף את הגביע

קבוצת הכדוריד של הפועל 'יוסי אברהמי' ערד, שהעפילה רק העונה לליגה הלאומית, הייתה רחוקה נקודה אחת מהעפלה היסטורית לליגת העל. זה לא מנע מהקפטן שלה, עוז חנדלי, לקבל אישור מהקרדיולוג לעלות לפרקט ולהניף עם חבריו את גביע המדינה ע"ש ברנר, כשהם מנצחים עם הבאזר את מכבי פ"ת. חכם מהו אומר? "כדי לשבור עוד שיאים, צריכים לייצר עוד שחקנים"

ספורט22 באפריל 2024    4 דקות
0

צעירים ושערים | מה נשתנה?

קבוצת הנוער של הפועל ב"ש צירפה לראשונה העונה שלושה ניצחונות, וחניכיו של גל ברשאן מתרחקים מהקו האדום. 2:2 לנוער מכבי עם המוליכה. נערים א' של הפועל חזרו לנצח. נערים ב' של מ.ס דימונה התאוששו מההפסד לאשקלון עם עשר מכות לרשת של צעירי רהט. חמישה מי יודע? – תשאלו את שתי קבוצות נערים ג' של מכבי ב"ש

ספורט22 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה