ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

רמזי לבאות?

ספורט20 בינואר 2020    4 דקות
0

צפו בתקציר: הפועל באר שבע גברה 0:1 על הפועל חיפה משער בכורה העונה של רמזי ספורי. היה זה ניצחון ראשון ליוסי אבוקסיס באצטדיון "טרנר". באגודה נפרדו מהמאמן ברק בכר בטקס מרגש

רמזי לבאות?
שחקני באר שבע חוגגים את שער הניצחון צילום: דני מרון

קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע אירחה הערב (שני), את הפועל חיפה באצטדיון "טרנר,  זאת לעיני 8,651 צופים בלבד (100 מחיפה), וניצחה בתוצאה 0:1 במסגרת משחקי המחזור ה-19 בליגת העל.

המאמן יוסי אבוקסיס, שזה היה משחקו הראשון ב"טרנר" כמאמן הפועל באר שבע, ערך ארבעה שינויים בהרכב שניצח במשחק הגביע האחרון מול מכבי נתניה 1:2, כאשר המגן והקפטן בן ביטון, הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור, והקשרים חנן ממן וניב זריהן, עלו ב-11 הראשונים על חשבונם של המגניםן גולדברג ואור דדיה, והקשרים ההולנדי נייג'ל האסלביינק ונאור סבג.

יוסי אבוקסיס מאושר. ניצחון בכורה ב"טרנר" צילום: דני מרון

על ספסל המחליפים היו  שוער המשנה אוהד לויטה, המגנים שון גולדברג ואור דדיה, הקשרים רמזי ספורי, נאור סבג, נייג'ל האסלביינק ותומר יוספי (שכבר סיכם על העברתו לבני יהודה תל אביב).

הפועל באר שבע הגיעה להתמודדות כשהיא נמצאת במקום הרביעי בטבלת ליגת העל עם שמונה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. מנגד, הפועל חיפה תופסת את המקום השביעי ולה שבעה ניצחונות , שלוש תוצאות תיקו ושמונה  הפסדים.

לפני שריקת הפתיחה נערך טקס מרגש שנערך בגשם שוטף, שבו האגודה נפרדה מהמאמן ברק בכר, שאימן את הקבוצה בארבע וחצי השנים האחרונות, וזכה עימה בשלוש אליפויות רצופות. האוהדים "האדומים" מבירת הנגב עודדו ללא הפסקה את בכר הנרגש.

ברק בכר נפרד מהאוהדים צילום: דני מרון

הבעלים אלונה ברקת העניקה למאמן העתקי שלוש צלחות אליפויות ממוסגרות וחולצה עם הספרה 1 ממוסגרת. ברקת אמרה "לפני כמעט חמש שנים היה לנו חלום. חיפשנו אדם שיעמוד בראש המערכת המקצועית ויוכיח שחלומות מתגשמים. הגיע מאמן צעיר, מנהיג עם אמונה בלב שהוביל אותנו להגשים את כל החלומות. באר שבע כבשה את כל הפסגות בארץ ובחו”ל וכל מה שנראה כדמיוני הפך לאפשרי. בעבודה, באמונה ובכישרו עשית שינוי היסטורי. תודה על הרטט בלב, אוויר הפסגות, החברות הטובה והאמונה שעוד נשאב ממנה השראה. כולנו אוהבים אותך ומאחלים הצלחנה בכל דרך שתבחר”.

גם נציגי האוהדים העניקו תשורה לבכר, שהלך להודות להם מקרוב. בכר הגיע ליציע והאוהדים שאגו את שמו.

טקס הפרידה המרגש מברק בכר צילום: דני מרון

בהמשך נערכה דקת מחיאת כפיים לזכרו של בלם העבר של הפועל באר שבע, רוברט אלבז ז"ל, שנפטר לפני שבועיים בגיל 68. אלבז, זכה עם הקבוצה באליפויות של אמצע שנות ה-70.

המשחק עצמו נפתח בגישושים מצידן של שתי הקבוצות. בדקה השביעית גידי קניוק האורח מסר לקווין טאפוקו שבעט מעל השער. בדקה ה-10 החלוץ בן שהר כבש, אך השער נפסל בגלל נבדל ברור.

בדקה ה-17 ספק הכשלה של הקשר דוד קלטינס ברחבה. השופט יגאל פריד הלך לבדוק עם שופטי ה-var והוחלט שאין פנדל.  בדקה ה-23 הקשר הפורטוגלי ז'וסוואה בעט, אך השוער הבוסני  בוריץ' קלט.

השופט פריד הוסיף 2 דקות למחצית הראשונה שבהלכן נגח בן שהר חלש ממרכז הרחבה ושוב השוער בוריץ' קלט בקלות את הכדור, והקבוצות ירדו למחצית כשהתוצאה מאופסת.

אקשן בין הפועל באר שבע להפועל חיפה צילום: דני מרון

המחצית השנייה נפתחה בצורה חלשה מצידה של הפועל באר שבע. מנגד, האורחים מעיר הכרמל בתלבושת השחורה עם המאמן חיים סילבס,הגיעו לשני מצבים של גידי קניוק, אבל השוער הליטאי ארנסטס שטקוס שמר על רשת נקייה.

מאבק ראשים ב"טרנר"
צילום: דני מרון

בדקה ה-60 ביצע המאמן אבוקסיס חילוף כפול: אור דדידה ונייג'ל האסלביינק החליפו את בן ביטון וחנן ממן בהתאמה, במטרה להעיר את הקבוצה בחצי השעה האחרונה שנותרה. בדקה ה-71 החילוף האחרון של באר שבע. הקשר רמזי ספורי נכנס במקומו של ניב זריהן.

שתי דקות לאחר מכן בדקה ה-73 ספורי הצדיק את החילוף, כאשר בעט פנימה ברגל ימין, כדור חוזר מחוץ לרחבה שהגיע מהרחקה לא טובה של הגנת חיפה. 0:1 לבאר שבע. איזה חילוף גדול של אבוקסיס, ושער ראשון העונה בליגת העל לספורי.

רמזי ספורי. חילוף גדול צילום: דני מרון

באר שבע המשיכה ללחוץ את חיפה. השופט פריד הוסיף 3 דקות להתמודדות ובאר שבע הצליחה לשמור על השער היקר שכבשה, וניצחה בסיום 0:1. שער בכורה לספורי בבאר שבע וניצחון בכורה ליוסי אבוקסיס באצטדיון "טרנר".

במחזור הבא תתארח הפועל באר שבע אצל הפועל קריית שמונה, בשבת הקרובה בשעה 17:30. בהגרלת רבע גמר גביע המדינה שנערכה היום, נקבע כי הפועל באר שבע תשחק בחוץ מול מכבי חיפה, באצטדיון "סמי עופר".

הרכב באר שבע: ארנסטס שטקוס, בן ביטון (אור דדיה, 60), מיגל ויטור, עמית ביטון, אורן ביטון, מרואן קבהא, דוד קלטינס, ז'וסוואה, חנן ממן (נייג'ל האסלביינק, 60), ניב זריהן (רמזי ספורי, 71), בן שהר.

כתבות נוספות

0

מסתמן: כסייפה נגד מיתר בפלייאוף

ליגה ג': מחזור לסיום העונה ותמונת הצמרת מתבהרת. ההכתרה הרשמית של מכבי ב"ש צפויה להיות בשלישי

ספורט14 באפריל 2024    דקה אחת
0

צעד קטן קדימה

רצף ניצחונות שני ל"שלושה" העונה, מעלה את האדומים מבירת הנגב מקום אחד בטבלה. שגיא יחזקאל ורוי חג'ג' הפכו את תוצאת המחצית מול מכבי נתניה. תיקו לצעירי רהט עם עלייה כפ"ס. הפסדים לנערים א' של הפועל ומכבי ב"ש. ניצחונות לנערים ב' של הפועל ומכבי ב"ש. נערים ג' של הפועל ניצחו, של מ.ס ומכבי ב"ש הפסידו. מחלקת הנוער של האדומים בדרך לאבד עוד כישרון

ספורט13 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה