ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

גידופים, נהמות, חקירה במשטרה והרחקה לחצי שנה

ספורט17 בינואר 2020    5 דקות
0

לא ייאמן: תקרית חמורה בסיום הדרבי בליגת הנערות בין הפועל למכבי באר שבע. שופט המשחק: "מאמן מכבי התפרץ לעבר ספסל הפועל בצעקות ונהמות – לא שם _ _ _ עליכם, אתם אפסיםםםםםםם". מאמן מכבי, אורי היקלי: "לא היה ולא נברא". יו"ר הפועל, מיכאל ראובן: "שפה בוטה ונמוכה והתנהגות אלימה ופוגענית". מכבי הגישה תלונה במשטרה, יו"ר הפועל נחקר. יו"ר מכבי הורחק

גידופים, נהמות, חקירה במשטרה והרחקה לחצי שנה
היסטוריה של דם רע | צילום אילוסטרציה

זה כדורגל, זה?

הרבה 'דם רע' זורם בין מועדוני הנשים של הפועל ומכבי באר שבע בכדורגל. נראה כי בתחילת השבוע נרשם עוד שיא ביחסים בין המועדונים.

ביום ראשון, בתום הדרבי בליגה לנערות דרום (1:2 למכבי), "התפרץ מאמן מכבי באר שבע (אורי היקלי) לעבר ספסל הפועל באר שבע בצעקות ונהמות: יא אפסים, שם עליכם _ _ _, מי אתם בכלל, אתם אפסיםםםםםםםם", כך כתב שופט המשחק, מתן גואטה בדו"ח שהגיש, מה שגרר זימון לוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, בגין "התנהגות בלתי הולמת".

היקלי, בתגובה לדו"ח החמור, ביקש לציין: "אני בהלם ומזועזע מדו"ח השופט. הדברים לא היו ולא נבראו, ויצאו מהקשרם. בסיום המשחק השופט היה בדרך לחדר ההלבשה עם הגב אלינו. הרוחות התלהטו כתוצאה מהניצחון שלנו, והיה דין ודברים בין הצוות המקצועי שלי לשחקניות הפועל באר שבע, שפנו אל הצוות שלי בצורה בוטה וגסה. השופט חשב שאני אמרתי חלק מהדברים, והוציא לי כרטיס אדום, על לא עוול בכפי".

היקלי: יו"ר הפועל חסם ברכבו את דרכי

מאמן מכבי ממשיך: "בהפועל באר שבע מתקשים, מאז ומתמיד, להתמודד עם היריבות הספורטיבית מול מועדון מכבי באר שבע נשים, וההפסד של הנערות שלהם, בנוסף לזה של הילדות, גרמו להם לתחושות התסכול,  שהובילו להסתה והשפעה על השופט, בהמצאת דברים מצוצים מהאצבע. בסיום המשחק התגודדו סביבנו אנשי הפועל באר שבע, ביניהם הורים ואנשי הנהלה, כשהם מגדפים ומקללים באופן מאיים ביותר. לשיא הגיעו הדברים מצד מיכאל ראובן, יושב ראש מועדון הפועל באר שבע נשים, כשהוא בחר לחסום לי את המכונית עם רכבו, ומנע ממני לצאת, כשבמקביל הוא מאיים עליי באמירה 'אני עוד אדפוק אותך'.

"באותו הרגע", משחזר היקלי, "הזמנתי משטרה, אך עד הופעת הניידת במקום, ראובן עזב את המקום. היום (שני) ניגשתי לתחנת המשטרה והגשתי תלונה נגד ראובן, בגין איומים וחסימה של רכבי בצורה מאיימת. מעציב שיושב ראש מועדון נשים בחר לפעול בדרך זו".

"לצערי", מוסיף היקלי, "זו לא הפעם הראשונה בה הגשנו תלונה נגד נציגיה ומנהליה של הפועל באר שבע נשים. במהלך אחד המשחקים אשר בו השתתפו בנות קטינות, הגיעה נציגה של הפועל באר שבע, צילמה את הבנות והפיצה את חומרי הצילום בקרב אנשים זרים. כשהגיע לידיעתנו המידע. ולאחר שאוששנו את הידיעה הזו, הגשנו תלונה במשטרת ישראל כנגד אותו גורם".

מאמן הנערות של מכבי מסכם: "אנו נפעל להמשך קידום, טיפוח וחינוך למצוינות של כדורגל הנשים בבאר שבע ובכלל הארץ".

ראובן: מעמד משפיל, מבזה ובלתי הולם

יו"ר הפועל נשים, מיכאל ראובן, רואה את הדברים אחרת: "הצטערתי מאוד לראות איש חינוך, מאמן ויושב ראש של קבוצת נערות וילדות, מתנהג כפי שהתנהג אורי היקלי. המעמד היה משפיל, מבזה ובלתי הולם. חבל שהשחקניות הצעירות, משתי הקבוצות, נחשפו לשפה כה בוטה ונמוכה ולהתנהגות אלימה ופוגענית.

"הייתי מצפה שמי שמקבל על עצמו תפקיד בתחום הספורט, במיוחד אדם שעיסוקו בהוראה, יבין את המשמעות החינוכית הנלוות לתחום", מוסיף ראובן, "למרבה הצער, זו לא הפעם הראשונה. אני מקווה שיהיה לזה סוף לאחר הדיון בעניין בהתאחדות".

ביום רביעי אכן נערך הדיון במקרה, בראשות הדיין נעם ליובין, ואלה ההחלטות שהתקבלו: היקלי נמצא אשם בהתנהגות בלתי הולמת בסיום דרבי הנערות ב-12.1.20, והעונש שהוטל עליו הוא הרחקה ל-5 משחקים, "בנוסף על עונש ההרחקה של חצי שנה שנגזר עליו היום, בגין 'התנהגות בלתי ספורטיבית' במשחק הליגה לנשים מה-3.12.19 (שיתוף שחקניות שלא כדין)". העונש כולל "הרחקה בפועל מכל תפקיד, כולל כל תפקידיו של הנאשם בהתאחדות לכדורגל".

הוזמנה ניידת למגרש | צילום: דוברות המשטרה

 

בנוסף, זומן ראובן לחקירה במשטרה, בעקבות התלונה של היקלי. ראובן: "נחקרתי בגלל תלונת שווא שהוגשה על ידי יו"ר מכבי באר שבע נשים, אורי היקלי. אני מאמין שהמשטרה תעשה עבודתה נאמנה והאמת תצא לאור. לא חסמתי ולא התייחסתי כלל אליו ואל הגידופים, האיומים והעלבונות שהטיח בי. אין לי אלא להצטער שזאת ההתנהלות של קבוצת הנשים היריבה בעיר".

לפרסם התנצלות

במקביל, נשלח להיקלי מכתב מטעם ראובן, בו נדרש ליצור קשר עם משרד עורכי הדין שמייצג אותו "תוך 7 ימים מיום קבלת המכתב, כדי לחסוך התדיינות בבית המשפט, דבר שייסב להוצאות ולטרחה מיותרות". במכתב נאמר גם כי "פרסום התנצלות במקום בולט בעיתון מקומי בעיר באר שבע, ייתכן ויהיה בו להקטין במעט את הנזק שנגרם למרשי (ראובן)". בנוסף, נכתב כי "בית המשפט מוסמך לפסוק פיצוי ללא הוכחת נזק בסכום של כ-72,000 שקל בגין כל פרסום, וכ-144,000 שקל פיצוי בעבור כל פרסום שנעשה במזיד, כפי שנעשה עד ידך".

מתברר כי היחסים העכורים בין המועדונים גלשו גם לוואטסאפים ולרשתות החברתיות: "יום של חג שמח למועדון כדורגל מכבי באר שבע נשים ההופך להיות המועדון השולט בכדורגל נשים בעיר באר שבע". בנות הפועל לא נשארו חייבות, והגיבו: "כן, רק אל תשכחו שבתאריך 5.1.2020, משחק ראשון לשנת 2020, קיבלתם 12 גולים בצבע מהמועדון ששולט בעיר באר שבע מזה 5 שנים. אז איך זה לקבל 12 ולשים אפס בצד השני של המגרש?! אתם הכי רחוקים מלשלוט בעיר… ". בנוסף, צורף להודעת הוואטסאפ גם דו"ח המשחק בו גברו בנות הפועל הבוגרות על אלה של מכבי 0:12.

לנו נדמה שטרם נאמרה המילה האחרונה…

כתבות נוספות

0

מסתמן: כסייפה נגד מיתר בפלייאוף

ליגה ג': מחזור לסיום העונה ותמונת הצמרת מתבהרת. ההכתרה הרשמית של מכבי ב"ש צפויה להיות בשלישי

ספורט14 באפריל 2024    דקה אחת
0

צעד קטן קדימה

רצף ניצחונות שני ל"שלושה" העונה, מעלה את האדומים מבירת הנגב מקום אחד בטבלה. שגיא יחזקאל ורוי חג'ג' הפכו את תוצאת המחצית מול מכבי נתניה. תיקו לצעירי רהט עם עלייה כפ"ס. הפסדים לנערים א' של הפועל ומכבי ב"ש. ניצחונות לנערים ב' של הפועל ומכבי ב"ש. נערים ג' של הפועל ניצחו, של מ.ס ומכבי ב"ש הפסידו. מחלקת הנוער של האדומים בדרך לאבד עוד כישרון

ספורט13 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה