ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

בחרו בדרום

ספורט17 בספטמבר 2019    5 דקות
0

אירוע פתיחת העונה החגיגי של איגוד הכדוריד נערך ב'גיגסי' בנוכחות ראשי עיריות באר שבע ודימונה, מאמני קבוצות ליגת העל והקפטנים. בשישי הדבר האמיתי: מ.כ ב"ש – עירוני רחובות, הפועל ראשל"צ – מכבי דימונה

בחרו בדרום
הדרום חוגג בליגת העל. רוביק דנילוביץ' ובני ביטון באירוע פתיחת העונה | צילומים: אילן שי

ביום שני נערך, לראשונה בתולדות הכדוריד בישראל, אירוע פתיחת עונה בבאר שבע, במעמד ראש העירייה רוביק דנילוביץ', מקבילו הדימונאי בני ביטון, ראשי איגוד הכדוריד, מאמני קבוצות ליגת העל, יושבי ראש המועדונים והקפטנים.

הטקס החגיגי ומסיבת העיתונאים שנערכה בסיומו, היוו הצדעה לקבוצות הדרום בליגה הבכירה – מ.כ באר שבע, שתפתח עונה שנייה ברציפות בליגה, אחרי שבשנה שעברה הגיעה לרבע גמר הפלייאוף, ומכבי דימונה, שהופעת הבכורה שלה בליגת ווינר תהיה בסוף השבוע.

טל לביא רוביק דנילוביץ' בני ביטון אבי כחלון

פאנל המכובדים ב'גיגסי'. טל לביא, רוביק דנילוביץ', בני ביטון ואבי כחלון

ראשי הנהלת איגוד הכדוריד, טל לביא ואבי כחלון, ברכו את הנוכחים, וערכו סקירה קצרה לקראת פתיחת עונת 2019/20, ושמו דגש על פעילות נבחרת הבוגרים של ישראל לקראת מוקדמות אליפות העולם (מצרים 2021), שתצא לדרך עם מפגש מול פינלנד (23.10.19). בסיבוב המוקדמות הוגרלו בבית של ישראל ופינלנד גם יוון וקפריסין.

בנוסף, התייחסו ראשי האיגוד לנושא יציאת השנתון הרביעי לפרויקט נבחרת הנוער בגרמניה (טל פאר ממ.כ באר שבע השתתף במיזם לפני שנתיים), כמו גם להיערכות של הנבחרות הצעירות לקראת אליפויות אירופה לעתודה ולנוער, כשמשחק ההכנה של העתודה מול הונגריה ייערך בחודש הבא בדימונה.

רוביק דנילוביץ' בני ביטון ואבי כחלון

הספורט הוא כלי חינוכי. רוביק דנילוביץ'

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', פתח ודיבר על העבר הספורטיבי שלו ושל בני ביטון: "אני ובני, שני ספורטאים מתוסכלים. החלום שלנו היה להיות שחקנים מקצועיים. אני בכדורגל ובני היה שחקן כדוריד מחונן. יש לנו הרבה מאוד הערכה לליגת הכדוריד, שיש בה המון תשוקה ולהט. חשוב לי לשבח את העבודה של היו"ר והמקים של מועדון הכדוריד של באר שבע, רוני טסלר, שהחל את הדרך עם תלמידי בית ספר, ועשה את כל הדרך עד לליגת העל, בלי קיצורי דרך. ספורט הוא קודם כל כלי חינוכי, הרבה מאד ערכים מוטמעים דרכו באופי של הנער, כמו לרצות להיות פרפקציוניסט בכל מה שאתה עושה, לדעת גם להפסיד ולקום מהפסדים. אתה לומד להבין את המשמעות של להיות שחקן קבוצתי. שניים זה תמיד עדיף על אחד. אי אפשר לעבוד לבד; והערכים האלה מובילים אותנו לחיים קהילתיים וחברתיים יותר טובים. התפקיד שלנו, ראשי הרשויות, הוא לסייע כמה שאפשר, בתקציב ובבניית מתקנים ראויים ואיכותיים. ככה באים המשוגעים לדבר וככה דברים מתחילים לנוע. אני מאחל לכולם עונת כדוריד פורייה".

בני ביטון

תקרת הזכוכית נשברה. בני ביטון

בני ביטון הוסיף: "באהבה גדולה אנחנו פותחים עונת כדוריד בנגב. אני צמחתי מתוך הענף הזה, וזוכר עד היום את גמר אליפות בתי הספר התיכוניים ביד אליהו שנערך בשנת 1977. אמנם הפסדנו 11:10, ולא הגענו לאליפות העולם בשוודיה, אבל עד היום אני זוכר את המעמד, ואת השער שכבשתי כפיבוט. פה בבאר שבע הקימו אימפריה, ובירת הנגב הפכה להיות בירת הספורט שלנו. יש הרבה מה ללמוד ממנה. כפי שציין רוביק, המתקנים הם באמת חשובים, אני הקמתי את אולם הספורט הראשון שלנו 'רבין', וכול הכדוריד בעיר קם בזכות 'משוגע' אחד – אלי סיגרון. הוא הרים את הענף בדימונה והפך אותו לאימפריה. כשראיתי את הפועל אשדוד זוכה באליפות, אמרתי שסוף סוף נשברה תקרת הזכוכית לטובת הפריפריה. אנחנו נגדיל את המשאבים בעיר לטובת הכדוריד".

טל לביא

לא רק במרכז. טל לביא

יו"ר איגוד הכדוריד, טל לביא, התייחס אף הוא לפיזור הענף בפריפריה: "אחרי שני ראשי העיר, אין יותר מדי מה להוסיף. אני, בתור שחקן עבר, מבין שטוב לענף שזה לא רק מכבי והפועל ראשון לציון, למרות שאנחנו כמובן עדיין צריכים אותן. יש כאן שחקני כדוריד מכל המעגלים של החברה הישראלית וזה מאד משמח. אני מאחל עונה מוצלחת ללא פציעות, כמובן גם לאוהדים ולספונסרים. נעשה כל מה שאפשר כדי לקדם את הכדוריד, מעריך את זה שכולם פה, יום לפני הבחירות".

באירוע החגיגי הוענקו תשורות למצטייני העונה שעברה, שנבחרו על ידי מאמני הליגה. שחקנים מצטיינים: השוער הזר טומיסלאב סטויקוביץ' ואדיר כהן, שהובילו את הפועל אשדוד לאליפות. מאמן העונה: אולג בוטנקו, וכסגנו – אבנר דרורי מבאר שבע. תגלית העונה: דניאל מוסינדי ממ.כ חולון, שעבר הקיץ לקבוצת ארלנגן מהבונדסליגה.

בהמשך נחשף אתר האינטרנט החדש של איגוד הכדוריד, והוקרן קליפ עם דרישת שלום מ-6 הליגיונרים של הכדוריד הישראלי (מספר שיא), שמשחקים בליגות האירופיות (שוודיה, צרפת, גרמניה ושווייץ).

אבי כחלון

הכדוריד הגיע גן לפריפריה. אבי כחלון

מ"מ יו"ר איגוד הכדוריד, אבי כחלון, בירך את מארחי האירוע: "אני שמח להתארח בבאר שבע לראשונה בהיסטוריה של הכדוריד הישראלי. עוד יותר שמח שהעונה יש לנו ארבע קבוצות פריפריה בליגה (באר שבע, דימונה, אשדוד, קריית מוצקין). העונה החולפת הוכיחה שהליגה מאוד תחרותית ומסקרנת. השינויים בכל הקבוצות יצרו עניין ומבטיחים הפתעות גם העונה, כך אני מקווה".

האירוע נחתם במסיבת עיתונאים קצרה, ונציגי האיגוד וקבוצות ליגת העל עלו על האוטובוסים שהחזירו אותם למרכז, והותירו את נציגי מ.כ באר שבע ומכבי דימונה להחליף ביניהם רשמים, לקראת פתיחת העונה ביום שישי ולמפגשים בין מ.כ באר שבע לעירוני רחובות (15:00, רמות) ובין מכבי דימונה להפועל ראשל"צ (16:00, נחלת יהודה).

אבנר דרורי ואנדראה ווקוייביץ'

מוכנים לשריקת הפתיחה. אבנר דרורי מבאר שבע ואנדראה ווקוייביץ' מדימונה

אירוע פתיחת העונה החגיגי של איגוד הכדוריד נערך ב'גיגסי' בנוכחות ראשי עיריות באר שבע ודימונה, מאמני קבוצות ליגת העל והקפטנים. בשישי הדבר האמיתי: מ.כ ב"ש – עירוני רחובות, הפועל ראשל"צ – מכבי דימונה

רוצים לשחזר את העונה הראשונה. אבנר דרורי רוני טסלר ומילוש בויאשיץ'

תומר סיגרון ובויאן מיטרוביץ'

מתרגשים לקראת הסיפתח בשישי. תומר סיגרון ובויאן מיטרוביץ' ממכבי דימונה

כתבות נוספות

0

לזכרו של דוד רדהאי

טורניר קט רגל על שמו של מגן העבר, שהלך לעולמו לפני כחצי שנה, נערך בחול המועד בב"ש בהשתתפות 8 קבוצות

ספורט25 באפריל 2024    דקה אחת
0

זה שיודע לשאול, וגם לענות…

ניר ברד בראיון מסכם לעונה מאתגרת שמסתיימת בעליית ליגה: על הפרידה מברנדו גרסיה ז"ל ב-שבעה באוקטובר, בניית הסגל על שחקני בית והתקוות לעתיד. במקרה שלנו, ברד זו ברכה ולא אחת מ-10 המכות

ספורט24 באפריל 2024    7 דקות

כתיבת תגובה