ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

עזר כנגדו, חלק א'

ספורט22 באוגוסט 2019    8 דקות
0

ישנה אמרה מפורסמת שאומרת שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה. לכבוד פתיחת העונה, עיתון שבע מציג לכם את הפנים החדשות ביציע, הנשים שמלוות את אלה שרצים על הדשא. בחלק הראשון תכירו את אישתו של ארנסטס שטקוס, החברה של גל לוי והצמודה של שון גולדברג

עזר כנגדו, חלק א'
צילומים: אלבום אישי

כמו כפפה ליד של שטקוס

"בשנה שעברה, כבר חשבנו שאנחנו בבאר שבע וזה היה מצב כואב עבורינו", מספרת ביאטריס שטקוס, אישתו של השוער הליטאי של הפועל באר שבע. זה היה קצת מוזר וקשה, אבל כנראה שזה היה אמור לקרות, כי שנה מאוחר יותר, למרות שחתמנו במקום אחר, אנחנו כאן. כל מה שקרה, מראה שזה היה אמור לקרות".

משפחת שטקוס | צילום: אלבום אישי

 

שטקוס בת ה-27, עורכת דין במקצועה, אבל "הדבר הכי חשוב שאני עושה, העבודה שלי כרגע, היא ללוות את בעלי יחד עם הבת שלי", לדבריה. "בגלל שאנחנו מטיילים בעולם, לצערי אני לא יכולה לעבוד במקצוע שלי. לי ולבעלי יש עסק לוגיסטיקה ביחד ואני עובדת בזה, באינטרנט. אנחנו יכולים לטייל וכל מה שאני צריכה בעסק זה טלפון ומחשב".

יחד עם זאת, גברת שטקוס מגלה כי התשוקה שלה, מה שהייתה רוצה לעשות בחיים, זה כושר. "כשנחזור לארץ שלנו, אני אעשה משהו שקשור לזה", היא אומרת. "אני מתאמנת כשבעלי מתאמן וזה משהו שאני מאוד אוהבת לעשות. מקווה שיום אחד אהיה מאמנת כושר או משהו כזה".

"זה היה אמור לקרות". ביאטריס שטקוס | צילום: אלבום אישי

הזוג שטקוס ביחד שמונה שנים, חמש מהן נשואים וזו השנה השלישית שלהם בישראל, אחרי שנתיים בהפועל חיפה. "נפגשנו בחופשת קיץ, כשהוא הגיע לביקור מולדת, דרך חברים משותפים ומאז אנחנו ביחד. אחרי שנפגשנו, בכל יום, במשך 8 שנים אנחנו ביחד. זו הייתה אהבה ממבט ראשון", היא מספרת.

"לכל מקום שאנחנו הולכים, אנחנו נהנים ממנו, אבל ליטא זה הבית שלנו ובסוף נחזור לשם יום אחד, אבל היינו כבר בשבע או שמונה מדינות וישראל זו המדינה הראשונה בקריירה שלו שנשארנו בה וזה אומר משהו. הייתה לנו הזדמנות להישאר בכל מדינה שהיינו בה, אבל אנחנו מרגישים טוב פה ובחרנו להישאר פה. הבת שלי כבר מדברת עברית וכולם מאושרים פה".

"להיות איתו בכל מקום"

"לפעמים אומרים לי שזה בטח קשה בשבילך, אבל אני בוחרת לראות את זה בצורה אחרת", מספרת שטקוס על החוויה של להיות אשת כדורגלן זר. "אני בוחרת לראות רק את הצדדים החיוביים כי אנחנו יכולים לראות את העולם ולהרשות לעצמנו לחיות איך שאנחנו רוצים. אני לא רוצה לראות את הדברים הפחות טובים כמו להיות רחוקים מהחברים והמשפחה. אני בוחרת לראות רק את הדברים שגורמים לנו אושר. כרגע, הדבר הכי חשוב עבור המשפחה שלנו זה שבעלי ישיג את המטרות שלו. אני מאושרת שאנחנו יכולים להיות איתו בכל מקום. לא כל המקומות שהיינו טובים, אבל משפחה זה הדבר הכי חשוב וזה המעט שאנחנו יכולים לעשות".

את אוהבת כדורגל?

"אני מאוד אוהבת כדורגל. בדרך כלל אני לא רואה משחקים אחרים, בגלל שמשחקים של בעלי זה מספיק זמן משחק בשבילי ואני אוהדת ענקית שלו. אני הולכת לכל מקום שהוא הולך, צופה במשחקים שלו ונהנית מזה. במדינה שלנו הספורט מספר 1 הוא כדורסל ולא התעניינתי בכדורגל עד שפגשתי את בעלי. כשפגשתי אותו, התאהבתי בו והתחלתי לאהוב כדורגל. אני מנסה ללכת לכל המשחקים שלו, אנחנו אוהדים גדולים ועכשיו זה מתאפשר אחרי שהילדה גדלה קצת".

רואים עולם. השטקוסים | צילום: אלבום אישי

מה ידעת על ישראל לפני שהגעת לכאן?

"בליטא יש הרבה יהודים, כך שידענו הרבה על ישראל לפני שהגענו. הייתה לנו הזדמנות להגיע לישראל כבר לפני כן, כי הייתה לנו הצעה, אבל בזמנו היה לכם מצב ביטחוני בעייתי אז וויתרנו. עכשיו הכל נרגע ואחרי שגרנו בטורקיה, שם יש הרבה תקריות, כבר התרגלנו, אז יכולנו לעבור לכאן. ברור שזה לא כמו שמראים בחדשות, ואנחנו קצת יותר מפחדים מהמקומיים, אבל אנחנו מרגישים בטוחים, במיוחד בעלי".

ובאר שבע, איך היא לעומת חיפה?

"למען האמת קצת חששתי לעבור לבאר שבע כי זו עיר קטנה יותר מחיפה וחשבתי שאולי איכות החיים תהיה נמוכה יותר, אבל טעיתי. בבאר שבע יש כל מה שאת צריכה ואני מאוד מאושרת. ציפיתי לדברים אחרים ועדיין לא ראיתי גמל אחד", היא צוחקת.

אצטדיון 'טרנר' אמנם יותר קטן מסמי עופר, אבל עם יותר אוהדים…

"אצטדיון טרנר הוא מאוד ביתי ואני אוהבת את זה. האווירה מדהימה ולמרות שהאצטדיון קטן יותר, זה יותר טוב ואני מאוד נהנית פה. האנשים פה חמים, מאוד מסבירי פנים ואנחנו מרגישים מאוד רצויים.

אנחנו מקווים לעונה נהדרת ואנחנו נהיה פה בכל משחק לעודד כדי שיעמדו במטרות שלהם. אני לא חושבת שיש הרבה אוהדים יותר גדולים מאיתנו כרגע".

הכיבוש של מסלטי

גל לוי ורחלי מסלטי | צילום: אנדריי פבלוב

 

מגיל 6 עד גיל 18, הייתה רחלי מסלטי רקדנית היפ הופ בבית ספר למחול בגבעת שמואל. "החלום שלי בתור ילדה היה לכבוש את המקצוע ולהיות בקבוצת המעודדות של נבחרת מכבי ת״א כדורסל", היא מספרת.

כיום, מסלטי בת ה-23 שהבינה שזה לא בשבילה, עובדת בחברת הייטק בתור עוזרת אישית של המנכ"ל, מתחילה ללמוד בקרוב מכללה למנהל תואר במדעי התנהגות ומשאבי אנוש והכי חשוב, המעודדת הצמודה של כובש השער הראשון של הפועל באר שבע העונה, גל לוי. מסלטי והבועט שלה כמעט 5 שנים ביחד, כשהמעבר לבאר שבע, "כרגע הוא במשרה חלקית", כהגדרתה.

רחלי מסלטי | צילום: אלבום אישי

"עדיין לא הספקתי להרגיש באמת את באר שבע", היא מספרת, "אבל מה שבטוח הופעתי לגלות שלא מדובר רק בעיר של גמלים, כמו שכולם אמרו לי. אין לי ספק שאני אהנה מהעיר הזו".

"אין גאה ממני" | צילום: אלבום אישי

לדבריה, "יש הרכב מאוד מיוחד שמגיע כל משחק, שזה ההורים של גל, אחיו התאום ואני". הרכב המזל, היא קוראת לזה. "האווירה בטרנר מטורפת וכל פעם מחדש אני נדהמת מהעוצמות של האוהדים. משהו שלא יצא לי לחוות בשנים הקודמות".

תספרי על הרגע שבו גל הפתיע את כולם, כולל השוער של היריבה והבקיע שער בבכורה שלו.

"בדיוק חזרתי מהעבודה, לא באמת ידענו מה יהיה והדלקתי את הטלוויזיה במחצית השנייה. אחרי כמה דק היה חילוף ומהרגע שהוא נכנס מירב (אמא של גל) ואני על הקו ביחד, התרגשות שיא!!! לא עברו 10 דק וגוווולללללללללללללללל. אין עליו! צרחנו מאושר ואי אפשר להסביר את זה. הפועל באר שבע זו בהחלט התקדמות אדירה ואין גאה ממני".

איך הכרתם?

"לא הפסקתי לעשות לו לייקים עד ששלח לי הודעה. משם זה היסטוריה".

"לצידו לאורך כל הדרך". לוי ומסלטי

 

איך זה להיות חברה של כדורגלן?

"רכבת הרים – פעם אחת למעלה, פעם אחת למטה. הכי חשוב לתמוך, לחזק ולהיות אופטימי – זה עובד. מאחלת לו שבעזרת השם יעלה ויצליח וייהנה מכל רגע, אני גאה בו ולצידו לאורך כל הדרך".

המלכה אליזבת לבית גולדברג

אליזבת צירקין | צילום: אלבום אישי

 

אליזבת צירקין בת ה-23, היא סטודנטית, גרה בפתח תקווה ולומדת לתואר בקריית אונו, אבל בשנה האחרונה מחזיקה בתואר אחר: החברה של המגן השמאלי שון גולדברג, שכבר הספיק לשחק בכמה קבוצות גדולות, אך מה שאנשים לא יודעים הוא, ששון סטודנט בעצמו, וסיים כבר שנה שלישית במנהל עסקים.

"בזכות שון" | צילום: אלבום אישי

אליזבת אוהבת כדורגל, "בזכות שון ולפני זה לא התעניינתי יותר מידי", לדבריה. "אני מתחילה להבין, לומדת את הכדורגל לאט לאט. ונבדל? אני על זה", לטענתה.

"נורא שמחתי בשבילו כשחתם בבאר שבע", אומרת צירקין. "אני מקווה שיצליח ושילך לו טוב. אני איתו איפה שהוא".

איך הכרתם? איך זה להיות חברה של כדורגלן?

"הכרנו דרך חברה שלי, שהייתה חברה של חבר שלו ומאז אנחנו בקשר. אני חושבת שזה כמו זוגיות רגילה, עם קצת יותר תמיכה ויותר פרגונים".

"לומדת את הכדורגל לאט לאט" | צילום: אלבום אישי

איך העיר באר שבע בעיניך?

"האמת שאני מכירה את העיר, אחלה של עיר. אצטדיון מאוד יפה ומדהים. הקהל אש. רואים שהקהל של הפועל באר שבע הוא קהל חם, מפרגן ואוהב. ויש הרבה קהל, מרגישים פה אווירה ביתית ומאוד נעים לבוא לראות אותם מעודדים כל פעם מחדש ומעודדים בכל מקום וכל משחק".

מה תאחלי לשון ולקבוצה לעונה שבפתח?

"אני מאחלת שיצליחו באירופה, שייקחו אליפות ושיהיה בהצלחה לכל הקבוצה ולשון והכי חשוב שיהיו בריאים".

כתבות נוספות

0

מסתמן: כסייפה נגד מיתר בפלייאוף

ליגה ג': מחזור לסיום העונה ותמונת הצמרת מתבהרת. ההכתרה הרשמית של מכבי ב"ש צפויה להיות בשלישי

ספורט14 באפריל 2024    דקה אחת
0

צעד קטן קדימה

רצף ניצחונות שני ל"שלושה" העונה, מעלה את האדומים מבירת הנגב מקום אחד בטבלה. שגיא יחזקאל ורוי חג'ג' הפכו את תוצאת המחצית מול מכבי נתניה. תיקו לצעירי רהט עם עלייה כפ"ס. הפסדים לנערים א' של הפועל ומכבי ב"ש. ניצחונות לנערים ב' של הפועל ומכבי ב"ש. נערים ג' של הפועל ניצחו, של מ.ס ומכבי ב"ש הפסידו. מחלקת הנוער של האדומים בדרך לאבד עוד כישרון

ספורט13 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה