ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

הדר: "הכדורסל הישראלי מושחת"

ספורט29 בדצמבר 2018    7 דקות
0

למרות הופעה מכובדת והזדמנות להעפיל לחצי הגמר, הפועל באר שבע / בני שמעון נכנעה לאחר הארכה להפועל תל אביב 95:94. רמי הדר: "יש לי קבוצה של בני אדם, והכותרות של הבני זונות ממש לא מעניינות אותי"

הדר: "הכדורסל הישראלי מושחת"
פעם שלישית, הדר | צילום: דני מרון

וואו, איזה ערב!

הפועל באר שבע / בני שמעון ארחה אתמול (שבת), מיד עם שריקת הסיום בטרנר, את הפועל תל אביב, במסגרת רבע גמר גביע המדינה. למרות משחק מותח ודרמטי, הארכה וסל ניצחון בשניות הסיום, שבסופו של דבר נגמר במפח נפש של המקומיים, את ההצגה גנב מאמן הפועל באר שבע / בני שמעון, רמי הדר, במהלך מסיבת העיתונאים בסיום המשחק, בה השתלח בחומרה רבה כנגד הכדורסל הישראלי, התקשורת והשדר גיל ברק: "הלכנו למקסימום שלנו, הוא לא הספיק. בסוף המשחק נכנסתי לחדר ההלבשה ואמרתי לשחקנים ששאלו אותי בטלוויזיה, של אלה שבלי האוזניים, למה אתה מפסיד משחקים צמודים. אמרתי להם שאני הבעיה ואני מאוהב בקבוצה שלי. אנחנו נהיה שם, אני כל כך בטוח בזה, ואני כל כך גאה בהם, והלאה, יש משחק ביום רביעי".

"להפועל תל אביב יש כישרון פי 2 משלנו. אנחנו משחקים מול קבוצות טובות מאתנו בהרבה, אבל לנו יש אנשים יותר טובים, לכן אנחנו כל הזמן שם. ולכן אני לא עצוב ולא מתאבל על המשחק הזה, כי אני כל כך נהנה פה, וכל כך אוהב את מה שיש לי, שזה פשוט לא משנה. אני מקבל כל דבר באהבה. עם החבר'ה האלה אני יכול לרוץ ולכבוש את הבופור. בכלל לא משנה מה יגידו כל המטומטמים למיניהם. השחקנים האלה הם חבורה של אנשים שיש לי את הזכות לאמן אותם. אבל מטומטמים, כמו שאתם יודעים לא חסר".

אתה כועס?

"אני לא כועס. הכדורסל הישראלי מושחת. זה אוסף של מטומטמים, וצריך מישהו לקום ולהגיד את זה, ואני אומר את זה. אני חי בתוך עמי, אני מכיר את כל הכלבים האלה".

על עמית גרשון ועדי כהן סבן: "שאלו למה אני מפסיד משחקים צמודים. אני משחק עם שחקנים ששיחקו בעונה שעברה בליגה הלאומית והיו שחקנים בינוניים. זה כל הסיפור. צריך לכבד שאנחנו עושים את מה שאנחנו עושים. ובלי שום קשר, עמית גרשון הראה שיש לו ביצים בגודל של כדורי כדורסל".

על הזר החדש, סילאס מלסון: "אני מת עליו. הוא חכם. הוא לא כריסטון, הוא לא יהיה כריסטון, הוא קלאסה, יש לו שכל, הוא שומר, הוא עושה את שלו. אני מבסוט ממנו רצח".

על ההמשך: "יש לי קבוצה שכל יום שאני בא למגרש, אני כל כך נהנה. זו חבורה של בני אדם הכי טובה שהייתה לי בחיים, ובגלל זה גם נעשה משהו מיוחד, וניכנס לפלייאוף.

על סדרת המשחקים הקרובה (גלבוע / גליל, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, הפועל חולון): "נכון, זו סדרה קשה, אבל לא לנו, אלא לקבוצות האחרות".

על הכותרות שיתלוו לדבריו במסיבת העיתונאים: "הכותרות של הבני זונות ממש לא מעניינות אותי. אין לי שום עניין במה שהם כותבים. הם כתבו עליי כבר הכל, כולל כולם, והם יכולים להמשיך לכתוב. הנה אני חי, עם ג'קט ב-2,000 דולר, נראה בסדר? זה הכל".

תגובת מועדון הפועל באר שבע / בני שמעון: "בימים האחרונים עבר המועדון ימים לא קלים סביב נושא מועד ההתמודדות מול הפועל תל אביב, במסגרת גביע המדינה. בתוכם של ימים אלו היו מעורבים לא מעט יצרים, אמוציות ותחושות קשות מצד הנהלת המועדון כלפי מקבלי ההחלטות בערוץ הספורט ואיגוד הכדורסל. מערכת הרגשות הובילה להתפרצות מאמן הקבוצה רמי הדר בסיום המשחק, אל מול אנשי ערוץ הספורט והתקשורת, אנו מצרים על כך ומתנצלים בשם המועדון על הדברים שנאמרו, פועלים ונפעל על מנת שדברים שכאלו לא יישנו".

תגובת רמי הדר לדברים: "במשך תקופה ארוכה של יותר משנתיים, אני ומשפחתי חווינו מחלק מאמצעי התקשורת העוסקים בכדורסל, סיקור תקשורתי לא ענייני, העוסק לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. הקושי והתסכול שחוויתי לאורך התקופה הזו אין בהם להצדיק את התפרצותי אמש כלפי גיל ברק ואני מצר עליה, מתחרט עליה ומתנצל בפני גיל מעומק הלב".

ביי ביי לגביע

500 אוהדי הפועל תל אביב שהגיעו לקונכייה, עשו בית ספר לקומץ המתגבש של אוהדים באר שבעים, ונתנו רוח גבית לאדומים מהמרכז, שטיילו את כל הרבע הראשון עד 14:27 קליל..

באר שבע נראתה בפתיחה בדיוק כפי שתל אביב נראתה במחזור השני (73:105 לזכות חניכיו של רמי הדר).

עדי כהן סבן | צילום: דני מרון

עוד ערב מצוין. עדי כהן סבן | צילום: דני מרון

גם פתיחת הרבע השני לא בישרה טובות, ורק כניסתם של עדי כהן סבן וסילאס מלסון, ביחד עם שלשה מ-80 דונם של ג'ורדן סווינג עם הבאזר, אפשרה לחבורה בלבן לרדת למחצית בפיגור חד ספרתי(44:35).

ג'ורדן סווינג | צילום: דני מרון

ג'ורדן סווינג מלחיץ את דבון אקון | צילום: דני מרון

המחצית השנייה נפתחה בשוויון כוחות, אלא שחמש דקות בתוך הרבע, ברחו האורחים לפלוס 14. סווינג בעוד שלשה משוגעת, צימק בהמשך למינוס 7 (53:46).

סילאס מלסון | צילום: דני מרון

תל אביב שוב ברחה ל-46:60, אבל באר שבע, כהרגלה, לא הרימה ידיים, ודאנק בסגנון ה-נ.ב.א של סילאס מלסון, דקה לסיום הרבע ה-3, צימק ל-60:55, אבל תל אביב ירדה עם 55:64.

3:50 דקות לסיום המשחק, צימק סווינג ל-76:73.

שלשה של עמית גרשון וסל נוסף של סווינג הביאו לשוויון ל-78:78. 3 שניות לסיום, דייק דבון אקון האורח ל-3, וכבר 78:81 לאורחים. אבל זה לא נגמר… עמית גרשון הישווה עם הבאזר ושלח את הקבוצות להארכה.

במהלך ההארכה עלתה באר שבע בפעם השנייה במשחק ליתרון (86:87), אחרי שהוליכה רק בפתיחה, 0:2.

דקה וחצי לסיום, הורה הלוח על שוויון 90:90. סווינג ב-2 קליעות עונשין העלה את המקומיים ל-90:92. עבירה טכנית לגרשון ו-91:92 לתל אביב.

ג'אקים דונלדסון | צילום: דני מרון

8 נקודות, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים. דונלדסון | צילום: דני מרון

וזה לא היה הסוף: שלשה של ג'רל מקניל, 25 שניות לסיום, ותל אביב שוב ביתרון 2. עמית גרשון מדייק פעמיים מהקו ושוב שוויון. אלא שאקורד הסיום היה של האורחים שדייקו מהקו, והותירו לבאר שבע 5 שניות כדי לנסות ולקחת את כל הקופה, אלא ששוב, מעשה שטן, ג'אקים דונלדסון מקבל את ההזדמנות לעשות היסטוריה, אבל מפספס בפעם המי יודע כמה את ההזדמנות, והשאר היסטוריה.

טיילור ברון | צילום: דני מרון

היחיד על הפרקט לאורך כל 45 הדקות. טיילור ברון | צילום: דני מרון

 

לחצו על התמונות כדי לצפות בנתונים:

 

עוד קלעו לבאר שבע: סילאס מלסון 8 (4 ריב', 2 אסי'), ג'אקים דונלדסון 8 (9 ריב', 4 אסי'), רוברט רות'בארט 6 (4 ריב', 2 אסי'), עדי כהן סבן 4 (6 אסי'), בן אייזנהרט 1 (2 ריב'). כן שותף: רם אליאספור.

ביום רביעי (2.1.19) חוזרים למאבקי הליגה, והפועל באר שבע / בני שמעון תפתח את הסיבוב השני של הליגה מול הפועל גלבוע / גליל בחוץ.

(סייע בהכנת הכתבה: יוסי איטח)

רוברט רות'בארט | צילום: דני מרון

8 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-12 דקות. רוברט רות'בארט צמוד לאלאדה אמינו | צילום: דני מרון

כתבות נוספות

0

מסתמן: כסייפה נגד מיתר בפלייאוף

ליגה ג': מחזור לסיום העונה ותמונת הצמרת מתבהרת. ההכתרה הרשמית של מכבי ב"ש צפויה להיות בשלישי

ספורט14 באפריל 2024    דקה אחת
0

צעד קטן קדימה

רצף ניצחונות שני ל"שלושה" העונה, מעלה את האדומים מבירת הנגב מקום אחד בטבלה. שגיא יחזקאל ורוי חג'ג' הפכו את תוצאת המחצית מול מכבי נתניה. תיקו לצעירי רהט עם עלייה כפ"ס. הפסדים לנערים א' של הפועל ומכבי ב"ש. ניצחונות לנערים ב' של הפועל ומכבי ב"ש. נערים ג' של הפועל ניצחו, של מ.ס ומכבי ב"ש הפסידו. מחלקת הנוער של האדומים בדרך לאבד עוד כישרון

ספורט13 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה