ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

אתם בוחרים: אלה נבחרי העונה שלכם

ספורט7 במאי 2018    6 דקות
2

שחקן העונה, השער החשוב או היפה, הפתעת העונה, המשחק שעשה לכם את זה, המאכזב של העונה. הצביעו והכריעו. התוצאות יפורסמו במוסף אליפות מיוחד

אתם בוחרים: אלה נבחרי העונה שלכם
רקדו במגרש. טוני וואקמה וג'ון אוגו | צילום: דני מרון

שחקן העונה:

הקבוצה במקום הראשון, בפער גדול מהשנייה בטבלה, אך משום מה קשה למצוא מצטיין עונה אחד. האם זו הקבוצתיות, או שבאמת אף שחקן לא עשה "עונה גדולה" מבחינה אישית? בכל מקרה, אתם קובעים.

האם זהו לואי טאהא שהחל את העונה כבלם מחליף, אך מסיים אותה כמעוז ההגנה של הקבוצה שספגה הכי מעט שערים בליגה? או שאת הסטטיסטיקה הזאת צריך לשייך לשוער גיא חיימוב שמשאיר שוער כמו דודו גורש על הספסל עם הצגות גדולות העונה?

האם זהו מאור מליקסון שמפגין יכולת וירטואוזית על המגרש, לוקח את המשחק על עצמו והפך לקפטן של הקבוצה? או חנן ממן שמצד אחד לא היה פה כל העונה, אך מצד שני, היה המפנה מאז חודש ינואר, תרם שמונה שערים במדי הפועל באר שבע ועוד מספר בישולים נוספים?

את הרשימה הנ"ל אי אפשר לסגור מבלי לכלול את ה"גנרל" טוני וואקמה. הפנומן הניגרי אמנם ידע עליות וירידות ביכולת, רצה גם לעזוב בשלב כלשהו והיה פצוע למשך חודשיים, אך כשהוא משחק, גם ביכולת ירודה, הוא פשוט גדול על הליגה הזו.

 

הפתעת העונה:

עם סגל כל כך חסר, הרבה שחקנים הפתיעו לטובה העונה ולכם ניתן רק לבחור מי השחקן שהפתיע אתכם הכי הרבה.

האם זה היה אורן ביטון שהתחיל את העונה כרכש צעיר מקריית שמונה, מחליף למיחאי קורהוט? ביטון הפך לשחקן הרכב, מלך הבישולים של הקבוצה עם תשעה בישולים עד כה ואופציה התקפית ששחקני היריבה חייבים לקחת החשבון, כשגם בהגנה ניכר שיפור מתמיד.

השחקן השני בקטגוריה הזו הוא חאתם עבד אלחמיד. הבלם שהגיע מאשדוד נכנס מהר מאוד לעניינים עקב הפציעה של מיגל ויטור ולאחר מכן הרחקתו של שיר צדק. מי שאוהבים להגיד עליו שהוא הבלם החמישי של הפועל באר שבע, מסיים את העונה בהרכב הראשון, במקום הראשון ועם ההגנה שסופגת הכי מעט העונה. יפה בהתייחס לכך לעד לפני שנתיים הוא בכלל לא היה בלם.

מתן אוחיון לא שיחק הרבה העונה, אך כשהוא שיחק, הוא שיחק ועוד איך והיה מבין המצטיינים בדקות אלה. בשנתיים הראשונות ברק בכר לא כל כך ספר אותו, הקהל בכלל לא ספר אותו והוא לא דיבר על מיעוט הדקות. העונה כשקיבל את ההזדמנות, הוא דיבר על הדשא ואף היה מוכן לדחות ניתוח בשביל לעזור לקבוצה.

גם ניב זריהן לא שיחק הרבה, במקרה שלו בגלל פציעות, אך כשחזר, הראה את הפוטנציאל שיש לו ברגליים. הסגנית בית"ר ירושלים לא תשכח את השם ניב זריהן בעונות הקרובות.

דן איינבינדר הוא שחקן נבחרת והיה קפטן בבית"ר, אך בגלל האיש אותו הוא החליף בקבוצה, הרבה גבות הורמו כשהגיע. היום, איינבינדר הצליח לגרום לאנשים להפסיק לדבר על אובידיו הובאן בזכות החריצות שלו על המגרש, המנהיגות והעבודה הקשה.

שער העונה:

ישנו ויכוח שעולה בכל פעם שמדברים על שער העונה: האם זה צריך להיות השער המשמעותי של העונה, או שאולי רק היפה ביותר שלה? אספנו לכם מספר אופציות.

*במשחק היחיד שלו בהפועל באר שבע, נכנס אמיר חלאיילה הצעיר וניצח כמעט במו רגליו את רעננה עם שער ובישול. השער המועמד, במספרת לאחור.

* הבישול של חלאיילה באותו משחק לאוגו, זיכה את הניגרי במועמדות משלו. הורדה של הצעיר עם הראש ופצצה של אוגו לחיבורי הקורות הבטיחו את הניצחון על רעננה במחזור ה-7.

 

*במחזור השלישי אי שם בספטמבר, הפועל באר שבע הייתה צריכה לחכות לדקה ה-90 כדי לראות את מהראן ראדי מניף את הרגל ונותן 0:1 חשוב. כמו שרק ראדי יודע, ועוד ברגל שמאל.

 

*חנן ממן כבש מול בית"ר ירושלים את השער השמיני שלו העונה במדי באר שבע והיפה מכולם. שער העונה?

 

* "בן בסט, בן בסט". מועמד אחרון חביב לשער העונה הולך דווקא לשחקן הפועל חיפה שדאג שהאלופה תהיה בפיגור 2:0 באצטדיון 'טרנר', אך שער עצמי שלו בנגיחה בתוספת הזמן שמר על הבית עבור באר שבע.

משחק העונה:

הרבה משחקים זכורים היו לנו העונה, אך מתוכם בחרנו שישה שכנראה שכשידברו על העונה הזו בעתיד, יזכירו אותם.

*מחזור 8 – הפועל באר שבע מארחת את מכבי תל אביב ולמרות כרטיס אדום מוקדם של אלחמיד, מנצחת 1:2 עם תצוגת כדורגל משכנעת.

*מחזור 11 – האלופה התארחה בטדי בפעם הראשונה העונה והציגה משחק מצוין שבחוסר מזל הסתיים רק בתיקו 2:2 אודות שערים מרחוק של מרסל הייסטר ואריק סאבו.

* מחזור 29 – הרגשה של דז'ה-וו: שוב באר שבע מקבלת אדום מול מכבי תל אביב, אך הפעם שומרת על 1:0 קטן-גדול עד הסיום.

*מחזור 30 – עד הדקה ה-81, כולם היו בטוחים שזה ההפסד הראשון של הפועל באר שבע באצטדיונה הביתי. שער של אוגו בדקה הזו ועוד אחד עצמי של בן בסט בתוספת הזמן השוו ל-2:2.

*מחזור 31 – מכבי נתניה הפועל באר שבע. הניצחון הגדול ביותר של חניכיו של ברק בכר העונה: 1:5 במשחק חוץ מול נתניה המצוינת.

*מחזור 33 – משחק האליפות של הפועל באר שבע בטדי. במחצית הראשונה בית"ר עוד הובילה 0:1, נגמר 4:1 לבאר שבע. שמונה נקודות הפרש מהמקום השני.

השחקן המאכזב של העונה:

לא חסרים "כוכבים" גם בקטגוריית המאכזב. האם זה שחקן הרכש המשתכר הגבוה בתולדות המועדון, זה ששיחק עם ליאנל מסי? או שתואר המאכזב צריך ללכת דווקא למיכאל אוחנה שהיה צריך להפוך לדבר הגדול הבא בכדורגל הישראלי?

גם מיחאי קורהוט שאיבד את מקומו לאורן ביטון ברשימה, כמו גם דור אלו וגיא מלמד שלא הישתדרגו ביכולת מפתח תקווה, או שזה בכלל מרוואן קבהא שמכבי תל אביב נלחמה עליו, רק כדי שישב על הספסל בבאר שבע?

הפרשה ההזויה של העונה:

והיו הרבה כאלה, אתם בוחרים: שיר צדק מורחק עקב שימוש בחומרים אסורים, מיגל ויטור נפצע, חוזר ושוב נפצע, אליניב ברדה קרוב למוות, מיכאל אוחנה והמקורבים, ג'ון אוגו נוהג בשכרות, ג'ון אוגו משתולל מול מכבי, ג'ון אוגו… והבאתו של ואדים מנזון. אנחנו בטוחים שהיו לכם עוד כאלה.

העונה הזו שייכת ל…?

להצלחות אבות רבים, אך היינו רוצים לדעת איך למרות כל המשברים והרגעים הקשים, הפועל באר שבע בכל זאת במקום הראשון? האם זה בזכות הניהול של אלונה ברקת? השקט והעבודה הקשה של המנכ"ל אסי רחמים? הגאונות של המאמן ברק בכר? הביתיות של איצטדיון 'טרנר'? אולי בכלל צריך להודות לאלי טביב? או שזה בכלל בזכותכם, האוהדים?

כתבות נוספות

0

צעירים ושערים | חורה מוכנה לרמדאן

נוער: דימונה ניצחה את מ.ס ב"ש. נערים א': חורה וצעירי רהט ניצחו, נתיבות ובני אלסלאם הפסידו. נערים ב': מיתר, נתיבות ודימונה כבשו שלישיות

ספורט7 במרץ 2024    דקה אחת
0

ישחזרו את ההיסטוריה?

"השלושה" ב"ש העפילה לחצי גמר גביע המדינה לנוער אחרי 0:3 על מכבי ביבנה. צמד לנועם שחר. ארי מרנשטיין כבש ראשון מהנקודה הלבנה. גם ילדים ג' של הפועל העפילו לחצי הגמר עם 1:2 בהארכה על הפועל ת"א בוולפסון. ילדים ג' של מכבי ב"ש הפסידו ברבע הגמר למכבי חיפה 4:2

ספורט5 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה

  • ריבקי
    שאלון

    שאלון כייפי

  • דורין עזורי
    "הכל תלוי רק בנו"?

    מי שמאמין לא מפחד"!
    תודה על כל הרגעעים המשמחים והפחות משמחים תמיד הפועל זאת משפחה ענקית ותישאר לעד!❤❤❤