טורים אישיים

"הפועל באר שבע הצליחה להוציא מכולנו צעקת ניצחון"

טורים אישיים16 ביולי 2020    דקה אחת
0

יורם ביטון, מנכ"ל מלונות לאונרדו באירופה, אמנם ראה את הזכייה בגביע המדינה רחוק מישראל, אבל התרגש כאילו היה באצטדיון

"הפועל באר שבע הצליחה להוציא מכולנו צעקת ניצחון"

3.20 4 אני בדרכי לישראל, היעד אצטדיון סמי עופר, משחק הגביע מול מכבי חיפה וכמובן סופ"ש משפחתי בבאר שבע. הימים היו ימים בהם עדיין איש מאיתנו אינו מבין את משמעויות הקורונה הארורה. כשעה לפני הנחיתה, מודיעה הדיילת כי הוחלט כי המגיעים מגרמניה חייבים בידוד של 14 ימים, דבר שבעיני היה בלתי נתפס בזמנו. כמובן שהמשחק בוטל עוד באותו אחר הצהריים, עשיתי ״אחורה פנה״ וחזרתי לנהל את משבר הקורונה במחוזותינו באירופה.

מאז העולם השתנה ומשתנה לנו כל יום, כולנו עסוקים בניהול מצבים שונים וחדשים. ביום שני בערב, ישבתי בגינה וצפיתי לבדי ובשקט במשחק הגמר, אמנם ללא קהל ובאווירת נכאים. אך הפועל באר שבע הצליחה להוציא מכולנו צעקת ניצחון והחזירה אותנו, ולו לערב אחד, לשיגרה שכולנו כל כך אוהבים. מי ייתן ונוכל להריע לקבוצתנו בקרוב בטוטו טרנר כי אז נדע, שהשגרה האמיתית כאן.

עד אז, נתכונן לעוד תואר עם באיירן מינכן שכבר סיפקה כהרגלה דאבל, גם עם באיירן נכחנו במשחק ההירואי בלונדון בו ניצחנו את צ’לסי 3:0. בימים כתיקונם בוודאי הייתי מארח מספר חובבי כדורגל מושבעים מהארץ ומבאר שבע,  הלוואי ונזכה לעשות זאת שוב בעונה הבאה. למדתי שאצלי כדורגל הוא תחביב מאזן שמביא לשפיות ושמחת חיים.

יאללה באר שבע!!!!!!! איזה כיף.

הכותב הוא  מנכ"ל מלונות לאונרדו אירופה

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה