טורים אישיים

סטיילינג בימי קורונה

טורים אישיים22 במרץ 2020    2 דקות
1

הילה מלול יעקובי עם טיפים לסדר, ארגון וסטייל

סטיילינג בימי קורונה
הילה. צילום: אדווה שלהבת ברזילי

קורונה פה וכולם מסוגרים בביתם, הנחיות מחריפות מיום ליום, חוסר וודאות ופתאום אתם צריכים להעביר שעות עם הילדים בבית. אז הכנתי לכם חמישה טיפים של סטיילינג להעביר את הזמן, לסדר את הבית ואפילו להתחיל את פסח

  1. סדר בארון- כמו בחיים האמתיים כך בעולם הסטיילינג כשיש סדר מול העניים יותר קל להתנהל. הוציאו את כל הבגדים מהארון, התחילו למדוד, ליצור שילובים חדשים, להצטלם (על מנת לזכור את השילובים), לבדוק במה אנחנו עדין משתמשים, מה אנחנו אוהבים ומה כבר לא, מה גדול/ קטן עליכם (לא זורקים !! מעבירים הלאה..) ובעיקר הוציאו בגדים בלויים מוכתמים וכאלה שכבר לא צריכים להיות בארון. עכשיו… התחילו לקפל ולחזיר (לא צריך לפי צבעים וסוגים…), ולמי שיש אפשרות אני ממליצה לתלות את רוב הבגדים.
  2. גיהוץ- מכירים את המדף התחתון של הארון בגדים? כן, כן זה שמלא בגדים ששכחנו שכבר קיימים כי פעם הבטחנו שנעמוד ונגהץ. חברו את המגהץ שימו מוזיקה ותגהצו. את הבגדים המגוהצים החזירו לארון והנה עוד בגדים שממלאים את הארון.
  1. כביסה- נכון אנחנו כל יום מפעילים מכונת כביסה או שתיים, אז בימים אלה יש יותר זמן וכך ניתן להגביר קצב. אחרי שפינינו מחדר הכביסה/ סל הכביסה את כל הבגדים שכיבסנו החזירו לארון והרי לכם עוד בגדים מסודרים בארון.
  2. חוט ומחט- זוכרים את זה? כן, זה הזמן לקחת את כל הבגדים שנפלו להם כפתורים, כל המכנסיים שנקרעו להם הכיסים מבפנים ולתפור כך יש עוד בגדים שחוזרים לארון ושכחנו שהם קיימים.
  3. להכין רשימת "מה חסר לי בארון"-

אחרי שמלאנו את כל אלה (יכול לקחת יומיים-שלושה) זה הזמן לעשות רשימה (כן, כן כמו שעושים לסופרמרקט). עכשיו אתם באמת יודעים מה חסר לכם בארון, מה אתם צריכים ומה רציתם שיהיה ולא העזתם לרכוש.

ולמה הרשימה?

בדיוק ליום הזה שתרצו לעשות שופינג אמוציונלי (רגשי) לפחות תקנו משהו שאתם צריכים כך תחסכו כסף, זמן ובלבול.

בתקווה לימים בריאים ומלאי סטייל לכולנו.

הילה מלול יעקובי היא סגנונאית אישית ויועצת תדמית, מנחת קבוצות מעבירה הרצאות וסדנאות סטיילינג לנשים ונערות. יותר משש שנים שהיא מעבירה תהליכי סטיילינג משנה חיים

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות
0

הגנה על הבית

ד"ר אסתר לוצאטו, יו"ר עמותת 'ישראל למען הנגב': "לאחר שנים של שאננות לאומית וקיבוצית וטמינת הראש בחול, הציבור שלנו חייב להתפקח"

טורים אישיים8 בנובמבר 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • גלי

    אלופת עולם!!!
    אין סטייליסטית מוכשרת ממך…