טורים אישיים

"לא כך שיערתי שאסיים 12 שנות לימוד"

טורים אישיים19 במרץ 2020    דקה אחת
0

דולב אלוש, תלמידת כיתה יב' כבר החלה לספור את מספר הבגרויות שנשארו לה עד לסיום בית הספר. עכשיו היא מוצאת את עצמה בעיקר מתגעגעת לכיתה

"לא כך שיערתי שאסיים 12 שנות לימוד"
דולב אלוש. צילום: אלבום אישי

אין ספק שזה החלום המשותף כולנו, תלמידי כיתה י"ב בכל רחבי הארץ, להגיע ליעד ולסיים את תקופת הלימודים. כאשר את מתחילה את שנת הלימודים האחרונה של התיכון, את מבינה מהן ההשלכות של סיום 12 שנות לימוד וכמובן את הכמות הגדולה של החששות הנלווים לכך. את מריחה את הסוף עוד בההתחלה, סופרת את כמות ההופעות שלך בבית הספר ואת מספר הבגרויות שעוד נשארו לך. עם זאת, אני חייבת להודות שבתור תלמידת י"ב, מעולם לא חשבתי שככה תסתיים שנת הלימודים. אומנם הרווחנו חופש לא צפוי (אנחנו הרי תמיד מתלוננים על החופשים הקצרים), אבל פתאום כשאת מתחילה להבין שאת קרובה לסוף, את נתקפת בגעגועים וברצון לעשות עוד ועוד. מגפת הקורונה שנשלחה אלינו הישר מסין השביתה לא רק את שגרת הלימודים שלנו, אלא גם את שגרת החיים, התרבות והפנאי. כשאני חושבת על המצב שנקלענו אליו ועל העתיד, אפילו עוד כמה חודשים מהיום, אני מודה שאני מפחדת. לפחד הזה נכנסות כמובן גם הבגרויות שנקטעות ואין לדעת מה יקרה איתן והחשש הכבד שאולי לא תהיה מסיבת סיום. אין ספק שגם אם עוד שבוע כל זה יעבור, הסיום של כיתה י"ב כבר לא יראה אותו דבר.

דולב אלוש היא תלמידת כיתה יב' במקיף א' בבאר שבע

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות
0

הגנה על הבית

ד"ר אסתר לוצאטו, יו"ר עמותת 'ישראל למען הנגב': "לאחר שנים של שאננות לאומית וקיבוצית וטמינת הראש בחול, הציבור שלנו חייב להתפקח"

טורים אישיים8 בנובמבר 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה