טורים אישיים

זווית מהיציע | ט"ו בשבט, חג לאלונות

טורים אישיים15 בפברואר 2020    2 דקות
0

רגע לפני ט"ו בשבט, הייתה לאוהדי הפועל באר שבע הזדמנות ראשונה להציץ דווקא ב"מלפפונים" החדשים שלה. היום, ההזדמנות שלהם להוכיח שלא התלהבנו סתם מול נס ציונה

זווית מהיציע | ט"ו בשבט, חג לאלונות
"שולטים במזג האוויר", לא בבית הדין. מחאת האוהדים | צילום: דני מרון

קייס גאנם היה אומנם מוצהב, אבל אנתוני וארן ואלטון אקולטסה קיבלו דקות, ההולנדי אפילו בהרכב. ואיזו הופעה שלו זו הייתה…

מצד אחד, כבר עכשיו אפשר להגיד שזה יותר טוב מג'ימי מארין, בוודאות. מצד שני, אני עדיין לא מבין איך אחרי משחק אחד בלבד ממליכים אותו לוואקמה החדש של באר שבע. נכון, הוא היה טוב, מצוין אפילו, אבל ממתי נס ציונה היא מדד למשהו? עוד דבר אחד בטוח: וואקמה הוא לא.

יחד עם זאת, הגיל שלו, הרזומה שלו (גדל באייאקס) ועוד כמה משחקים כאלה, יכולים לסדר לאלונה ברקת רכישה במחיר מבצע ובהמשך גם אקזיט נאה, דוגמת עדן שמיר.

והיה עוד רכש בחלון ההעברות הזה, וקוראים לו בן שהר. במקרה, כמה דקות אחרי שבאר שבע החתימה את 2 החלוצים החדשים שלה, פגשתי אותו, ושאלתי חצי בצחוק: "לאיזו קבוצה אתה עובר עכשיו"? בן לא ממש התרגש מהשאלה, גם לא ממש ענה באותם רגעים. "למה שאני אעבור קבוצה"?, הוא צחק, ואת התשובה סיפק במשחק.

פקהארט, לוסיו, בן בסט, גאנם, וארן ואחרים. ככל שיהיו יותר חלוצים, כך הוא יבקיע יותר שערים. 11 כאלה כבר יש לו העונה, והרגל עוד נטויה, (ברוח ט"ו בשבט…). אפילו אלונה ברקת מחאה לו כפיים בסיום, כשהוחלף.

נושא אחר שעלה השבוע, שוב, הוא כל עניין ה-VAR. הפעם, בניגוד למה שהתרגלנו, ברוב ההחלטות השופט צדק (אולי אור דדיה לא יסכים איתי, ובצדק…), אבל מה שקורה מרגע השריקה והזמן שעובר עד ההחלטה הסופית, זה סבל אחד גדול. עכשיו, תוסיפו את כל הטעויות שהיו למרות ה-VAR, וואלה עם טעויות כאלה והכיף שזה מוציא מהכדורגל, גם אני מעדיף כבר בלי. כמה פעמים הלכנו העונה לביתנו עם הרגשה ודאית שנגזל מאיתנו שער, או שהורחק לנו שחקן סתם, או שבן ביטון לא נגע בו? אז תבטלו את שופט המסך, ויהיו יותר טעויות, אבל לפחות נראה משחק בכיף. תנו לראות משחק בכיף!

VAR | צילום: דני מרון

 

ואגב, יפה שאתם השופטים מבקרים את עצמכם, אבל מה זה עוזר לנו שלמחרת המחזור תכתבו, שוב, שהשופט טעה?

לסיכום, אני חייב להתייחס גם לעונש הרדיוס שבאר שבע קיבלה; כ-200 אוהדים היו בקריית שמונה, כ-4 מהם נהמו, קהל שלם נענש, ויצטרך לנסוע למשחק ביתי מחוץ לבאר שבע. עד מתי ההתאחדות תמשיך לירות לעצמה ברגל?

להתראות ב'טרנר', די עם עונשי רדיוס

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה