טורים אישיים

זווית מהיציע | חמסה חמסה, עמה יעמיק

טורים אישיים8 בנובמבר 2019    2 דקות
0

רגע אחרי ההפסד המשפיל מול מכבי תל אביב, חזרה הפועל באר שבע לאצטדיון 'טרנר' ולמאבק על צלחת האליפות. אי אפשר להגיד בוודאות מה היה גורם עוד הפסד נקודות אחרי משחק העונה, אבל אפשר להניח שהמילה "אליפות" כבר לא הייתה בלקסיקון הבאר שבעי

זווית מהיציע | חמסה חמסה, עמה יעמיק
חמסה חמסה באדום: נאור סבג | צילום: דני מרון

מה שכן ניתן להגיד בוודאות, הוא שהמזל הולך עם הטובים ולבאר שבע יש והיה הרבה מזל השבוע. באר שבע יותר טובה מנתניה, אבל זה מזל גדול שאחרי ההפסד הראשון העונה, הגרלת הליגה הביאה לפה את הקבוצה החלשה של דראפיץ' את ברדה. מזל עוד יותר גדול שבמחזור הקרוב פוגשים קבוצה אפילו חלשה יותר בדמות נס ציונה ואפשר שוב ליצור מומנטום, כשניצחון חוץ זה משהו שבבאר שבע לא נהנים ממנו הרבה בזמן האחרון.

ואם אתם צריכים עוד הוכחה, לסוגדי ה"עמה יעמיק": שער ראשון בדקה ה-5, של מספר 55 נאור סבג, שער שני בדקה ה-55 מפנדל של שהר שרק במזל ה-VAR לא פסל וניצחון 5 רצוף בבית מתוך 5. כמה עוד חמסה-חמסה-שום-בצל אתם צריכים בשביל להאמין?

מזל גדול גם היה לניב זריהן, שברק בכר החליט לספסל את השחקן הכי יעיל שלו העונה, נייג'ל האסלביינק, מסיבה שטרם התבררה, בשבילו. מפתיע שהמאמן עדיין לא התייאש מזריהן ונתן לו לפתוח בהרכב ולהראות לנו שוב שהוא יכול להיות כוכב קט רגל ענק, אבל בכדורגל צריך קצת יותר עבודה קשה, לשחרר את הכדור בזמן וגם כושר גופני ליותר מחצי שעת משחק.

אחרי נתניה, חייבים לציין גם את חנן ממן. הוא לא מראה את זה הרבה לאחרונה, אבל הפעם הוא שוב הזכיר את שחקן העונה ההוא שהגיע ל'טרנר' באמצע העונה וסחף את באר שבע לאליפות. עם קצת מזל המספרת שלו נכנסת ומול נס ציונה הוא בטוח בהרכב.

ולמי אין מזל אתם שואלים? ובכן, בהפועל באר שבע עלו למגרש עם קבוצת "שווים בספורט", קבוצה שמשלבת שחקנים בעלי מוגבלויות שונות יחד עם אוהדי הפועל באר שבע. "אצלנו לא משאירים אף אחד מחוץ למשחק", חזרו בזה אחר זה שחקני הפועל באר שבע בסרטון שהוקרן באצטדיון. "אל תשאירו אף אחד מחוץ למשחק", נכתב בסיומו ונחתם במוגש כחומר למחשבה מאת הפועל באר שבע. אכן נושא חשוב, קמפיין מעורר השראה, אבל לא יכולתי שלא לחשוב באותם רגעים מה חושבים לעצמם שיר צדק, עמראן אלקרינאווי ואפילו גל לוי ותומר יוספי. אותם לא השאירו מחוץ למשחק?

להתראות ב'טרנר', מוגש כחומר למחשבה מאת יניב סול

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה