טורים אישיים

זווית מהיציע | אוהד אמיתי

טורים אישיים28 באוגוסט 2019    2 דקות
0

איפה אתה היית כשבאר שבע הדיחה את פיינורד?

זווית מהיציע | אוהד אמיתי
א.מ.ו.נ.ה. שחקני באר שבע | צילום: דני מרון

בשבוע שעבר כתבתי שהפועל באר שבע מזכירה לי את מכבי תל אביב של העונה שעברה ומיד התרעמו להם כמה אוהדים שלא ידעו אופטימיות מהי, מעולם. אחרי המשחק מול בית"ר ירושלים השבוע, אני עוד יותר משוכנע, שיש עם מה לעבוד. לא, אני לא חושב שבאר שבע תדרוס את הליגה ותסיים ב-34 נקודות הפרש מהמקום השני, אבל היא לגמרי יכולה להיות שם בסוף העונה ולחגוג אליפות שישית.

הרי כולנו זוכרים את מכבי ת"א מודחת מאירופה, מקרטעת בליגה בהתחלה, קבוצה בלי רכש נוצץ, עם המון מושאלים שחזרו ואף אחד לא ספר אותם בתחילת העונה שעברה עד שהתחברו ורצו לאליפות. מכבי תל אביב לא הבריקה בתחילת העונה הקודמת, אבל בדרך כלל השיגה את התוצאה הנכונה, תוצאה טובה. כך גם באר שבע של העונה, להוציא את המשחק מול פיינורד. היא לא מבריקה, אין לה רכש מפוצץ, אבל היא תמיד שם, מתמודדת, יעילה, יכולה לנצח בכל משחק וגם אם לא, מוציאה תוצאה טובה בכל התמודדות. ותיקו בטדי, מול בית"ר ירושלים של העונה, זו תוצאה מצוינת. באר שבע כמעט גם ניצחה ואולי אם בן שהר היה פותח מתחילת המשחק, יכול להיות שגם הייתה מנצחת.

יש הרבה ספקנים העונה, באר שבע של העונה הקודמת הרגילה אותנו. אבל אחרי שראיתי את שאר הקבוצות, אחרי שראיתי מה באר שבע של העונה מסוגלת, אני אופטימי. ואולי, כנראה, שזה ההבדל בין אוהדים שהקבוצה היא הלב שלהם, לאוהדים שהלב שלהם עם הקבוצה רק אם היא מנצחת.

אוהד אמיתי לא יתלבט אם לקנות כרטיס מול פיינורד, "כי אין לבאר שבע סיכוי", כמו שלא מעט אוהדים אמרו לי. אוהד אמיתי, זה אחד כזה שתמיד נותן סיכוי לקבוצה שלו ולא משנה אם היא מנצחת. אוהד אמיתי, זה אחד כזה שמגיע לראות את באר שבע מנסה לעשות סנסציה, גם אם היא משחקת מול ברצלונה, אינטר או סלטיק ולא כדי לראות את מסי או דלה פנייה. אוהד אמיתי, הוא כזה שתמיד יהמר על הקבוצה שלו, גם אם הווינר, או הפרשנים לא נותנים לה סיכוי, כי הוא תמיד מאמין.

אוהד אמיתי, זה אחד שלא היו לו הרבה רגעים כאלה, אבל כשהם מתרחשים, הוא תמיד יכול להגיד "הייתי שם כשבאר שבע הדיחה את פיינורד".

נכון, לא ריאלי, רוב הסיכויים שזה לא יקרה, אבל אם… אולי בכל זאת… לא תצטער שלא קנית כרטיס למשחק? אז איך זה שהאצטדיון לא יהיה מלא באוהדים אדומים שדוחפים את הקבוצה להאמין?

להתראות ב'טרנר', שתוכלו להגיד "הייתי שם כשבאר שבע ניצחה את חדרה"   

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה