טורים אישיים

"תראו איזה תמונות היא מעלה, היא אמורה לייצג כוכבת ילדים, אסור לה"

טורים אישיים4 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

כשהייתי ילדה קטנה, אמא שלי אמרה לי לרדוף אחר החלומות שלי, שאני אצליח הכל ושום דבר בעולם בלתי אפשרי עבורי אתם מכירים אמא שלא אומרת את זה לילדים שלה?

"תראו איזה תמונות היא מעלה, היא אמורה לייצג כוכבת ילדים, אסור לה"
סתיו אסרף - לולי | צילום: אלבום אישי

רציתי לשתף אתכם במשהו, תכירו את לוֹלִי – ילדה סקרנית ובראשה מסתובבות להן אינספור שאלות, עד שמגיע אוֹלִי,
חייזר חכם שלוקח אותה להרפתקה מהחלל. שם הם פוגשים כוכבים ועונים על שאלות ביחד עם הילדים.

אני עובדת עם ילדים מגיל צעיר. הרגע הזה, הרגע הזה לפני שאני עולה לבמה, כפות ידיים מזיעות, דופק מהיר, האורות נדלקים, מלא קולות של ילדים ברקע וריח אחד של אדרנלין ממכר. זה הרגע שלי. זו אני, אני לוֹלִי, אותה ילדה מפעם, שגדולה עכשיו ורוצה להצליח, אבל יש בעיה אחת – המראה. כן, כן, החיצוניות.

זה מה שיעצור אותי מלהגשים חלום, מראה? עכשיו חלקכם קוראים ומנסים לקשר, אז כן; אישה שנראית טוב והיא סקסית. כן, מילה קצת גסה. אישה סקסית רבותיי, לא יכולה לכתוב לילדים, לא יכולה להפיק הצגות, לא יכולה להופיע!!! כי היא יפה מדיי. זה לא יעבור. "תראו איזה תמונות היא מעלה, היא אמורה לייצג כוכבת ילדים, אסור לה".

אבל אני ילדה בעצמי, מותר לי להתלבש איך שבא לי. זה צריך לפגוע לי בחלום? בשאיפות? בדרך הקשה שאני עושה כדי להגיע לרגע הזה? כן לרגע הזה שמקודם סיפרתי לכם. אסור לי, במדינת ישראל – 2018. לחלק מהאנשים זה ישמע כסוג של בדיחה, בשבילי – אני קמה בשביל זה כל בוקר. כל צעד, בחירה או ויתור שעשיתי בשנתיים האחרונות, היו בעקבות השאיפות שלי.

בחרתי לשתף את זה כדי לתת כוח לכל אותם האנשים שחולמים בגדול. רק דרך מלאת מכשולים תעלה אתכם על דרך המלך.

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות
0

הגנה על הבית

ד"ר אסתר לוצאטו, יו"ר עמותת 'ישראל למען הנגב': "לאחר שנים של שאננות לאומית וקיבוצית וטמינת הראש בחול, הציבור שלנו חייב להתפקח"

טורים אישיים8 בנובמבר 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה