חדשות

מורי העתיד

חדשות13 ביוני 2022    דקה אחת
0

534 בוגרים חדשים במכללת קיי

מורי העתיד
צילום: יורם פרץ

בשבוע שעבר התקיים טקס הענקת תואר ראשון ושני ותעודת הוראה במכללה לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע. כ-534 בוגרים סיימו את התואר הראשון בהצלחה, מתוכם 132 אשר עשו הסבת אקדמאים בתוכניות השונות ו-2 שעשו הסבה מהנדסאים למקצוע ההוראה. בנוסף 102 סטודנטים סיימו את לימודי התואר השני בחינוך. נשיא המכללה פרופסור אריה רטנר נאם :"אתם מהווים חוליה חשובה בדרך להצלת מדינת ישאל ליותר קידום, צמיחה ופיתוח. מחר תעמדו בכיתות כמורים ומורות, ותוכלו להעניק מהידע וההשכלה ושיטות ההוראה לשכבות של תלמידים במדינת ישראל. המדינה צריכה להשקיע יותר בחינוך שכן אנחנו לא נמצאים במקום מכובד מבחינה חינוכית. אך למרות המשבר אתם צריכים להיות גאים".

נשיא המכללה פרופסור אריה רטנר נאם

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה