חדשות

מבאר שבע באהבה

חדשות29 במרץ 2022    דקה אחת
0

תלמידי תיכון מהעיר תרמו למעלה מ-2,000 משלוחי מנות לחיילים

מבאר שבע באהבה
צילום: באידובת עיריית באר שבע

תלמידי מוסדות חינוך בבאר שבע תרמו וארזו למעלה מ-2,000 משלוחי מנות לחיילי הנדסה קרבית המאומצים ע"י עיריית באר שבע שנים רבות. מדובר במסורת מבורכת שחברו לה יחדיו, יו"ר הועדה העירונית להתנדבות ולאימוץ חיילי הנדסה קרבית, חברת מועצת העיר עו"ד מינה קלמן חדד, עיריית באר שבע בהובלת מינהל חינוך ואגף לוגיסטיקה וחירום, חברת 'כיוונים' ומתנדבים רבים.

בכל משלוח מנות מהודר, צירפו התלמידים ציור ו/או מכתב מרגש לחייל/ת ובו דברי תודה. עו"ד קלמן חדד הודתה למתנדבים הרבים ובפרט לתלמידים על המבצע הנפלא והמרגש לאיסוף משלוחי מנות. חדד ציינה : " מחמם את הלב לראות את ההרתמות של התלמידים ליוזמה. התלמידים יחד עם המתנדבים הוכיחו מהי ערבות הדדית ". קלמן הוסיפה וציינה: " אני רוצה להודות לחבריי מועדת ההתנדבות העירונית, מועדון רוטרי באר שבע עומרים, למתנדבים הנפלאים של המועצה לישראל יפה, ארגון צוות ולחיילים הנפלאים של הנדסה קרבית פיקוד דרום.
חשתי גאווה עצומה על ההירתמות של כל הגורמים בהם מערכת החינוך בבאר שבע ואגף לוגיסטיקה בעירייה למבצע משלוחי מנות לכל חיילי הנדסה קרבית במדינת ישראל. התרומה הנדיבה השאירה לנו משלוחי מנות רבים שחולקו גם לבאר-שובע, הוסטל בית כהן, מועדוניות רווחה והן לעולים מאוקראינה. נאספו מעל 2000 משלוחי מנות והכל באהבה גדולה. מודה על הזכות להיכנס לנעליה הגדולות של יקירת העיר גאולה דישון שהחלה את המסורת ולהמשיך ולהוביל את יחידת האימוץ ".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה