חדשות

הארון הקהילתי חוטף שוב

חדשות12 בינואר 2022    דקה אחת
0

הארון הקהילתי שהוקם ביוזמת הרשת באר שבע, חווה לאחרונה כמה מקרי ונדליזם

הארון הקהילתי חוטף שוב
ונדליזם בארון | צילום: קהילת הרשת

הארון הקהילתי שהוקם ביוזמת הרשת באר שבע, ופתוח לרשות הציבור, מאפשר לתושבים שחפצים בכך- לצרוך בגדים חדשים מבלי לשלם עליהם כסף. הארון, שממוקם בשכונה ד' בעיר, חווה לאחרונה מספר אירועי ונדליזם המקשים על המשך פעילותו, והיום (11 בינואר) הדבר קרה פעם נוספת. נועה שמש מובילת קהילת הרשת: "נראה כי יש מי שמנסה להרוס יוזמה חברתית שכל כולה לטובת השכונה".

כחלק מתפיסה ירוקה שאומרת כי יש לצמצמם את תרבות הצריכה, יזמו קהילת הרשת את הקמת הארון הקהילתי. היום ( 11 בינואר) התרחש אירוע הרס נוסף בארון כאשר דלתותיו נתלשו, והמעטפת שאמורה לשמור על הבגדים יבשים- נופצה. הארון הינו חלק מרשת ארונות ברחבי הארץ, והוקם בבאר שבע בתמיכת ACE, חושבים עושים, חברת כיוונים, עיריית באר שבע וכמובן- הרשת באר שבע.

חוץ מהארון הקהילתי, הרשת באר שבע מפעילה את מיזם "המקרר הקהילתי", "יער המאכל", ו"כלבויניק" שהוא מחסן כלי עבודה שיתופי. לאחר שהוסיפו לכל אלו את הארון הקהילתי, אך יש מי שמחבל בו.

מובילת קהילת הרשת באר שבע, נועה שמש: " האירועים המיותרים של הרס בזדון מבאסים אותנו, ואף מוציאים לנו את הרוח מהמפרשים. הארון נועד לשרת את הקהילה וזה לא נתפס שכל פעם צץ מקרה חדש של ונדליזם". מוסיפה: "עם זאת, אנחנו מאמינים בכוחה של קהילה, ומזמינים את הציבור לשמור על הארון יחד איתנו, כמו גם כמובן לשים ולקחת בגדים, ולעשות בו שימוש ראוי".

 

 

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה