חדשות

מורים לחינוך גופני דור העתיד

חדשות3 בינואר 2022    דקה אחת
0

לפני מספר חודשים נוצר שת"פ בין הסטודנטים לחנ"ג מהמכללה לחינוך ע"ש קיי לבין מועדון הכדורסל "אלטשולר שחם" ב"ש, השבוע כבר זכו הסטודנטים למספר הרצאות על חזון ואסטרטגיה  ממנכ"ל המועדון תומר ירון

מורים לחינוך גופני דור העתיד
צילום: יחסי ציבור

כחלק משיתוף הפעולה המעניין שנוצר לפני מספר חודשים בין מועדון הכדורסל הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע והמכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי, התקיים השבוע סיור במהלכו סטודנטים בקורס ניהול חיובי של ד"ר שלומית גיא ביקרו בקונכייה ובאצטדיון טרנר. יחד שמעו ממאיר אלפסי, מנהל אגף הספורט בעירייה ומתומר ירון מנכ"ל המועדון, הרצאות הנוגעות לחזון וכיצד בונים תוכנות אסטרטגיות, ניהול מודלים , בניית תקציב וניהול כוח אדם.

שיתוף הפעולה שנוצר כאמור מייצר מחקרים משותפים, מלגות לסטודנטים לחינוך גופני שמתנדבים במועדון, הרצאות של אנשי המקצוע מטעם המועדון במסגרת לימודי חינוך גופני, סיוע לסטודנטים מתמחים ע״י המועדון ועוד. בנוסף במסגרתו של ההסכם המכללה תפרסם בפלטפורמות העומדות לרשות המועדון במשחקי הבית של הקבוצה הבוגרת.

ד"ר שלומית גיא, חוקרת ספורט ומרצה במסלול לחינוך גופני במכללה:" מנכ"ל הפועל באר שבע תומר ירון,  דיבר בהרצאתו על הדמיון בין יצר, יצירתיות ויצרנות. יצר הוא מה שמניע אותנו, יצירתיות היא החשיבה מחוץ לקופסה ויצרנות הן הפעולות שאנחנו עושים למען הארגון והקהילה. שיתוף הפעולה בין הארגונים הוא תוצאה של חזון משותף זה. ספורט הוא יצר ואהבה ואנחנו משתמשים בו באופן יצירתי למען הסטודנטים שלנו, הדור הבא של המורים , המאמנים והמנהלים של העיר באר שבע".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה